جشن پایان‌دوره شعبه بیت‌الحسین(ع) جامعةالقرآن برگزار شد + عکس
کد خبر: 4148229
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

جشن پایان‌دوره شعبه بیت‌الحسین(ع) جامعةالقرآن برگزار شد + عکس

مراسم جشن پایان دوره حفظ سوره بقره و حفظ جزء سی‌ام شعبه بیت‌الحسین (ع) جامعةالقرآن برگزار شد.

جشن پایان دوره حفظ شعبه بیت‌الحسین(ع) جامعةالقرآن برگزار شد

منیر روحی، مسئول جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) شعبه بیت‌الحسین(ع) تهران در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: جشن پایان دوره حفظ سوره مبارکه بقره و حفظ جزء سی‌ام قرآن در امامزاده پنج تن(ع) لویزان برگزار شد.

وی با اشاره به حضور قریب به ۵۰ قرآن‌آموز به همراه مادر و مربی شعبه در این مراسم اظهار کرد: ارائه محفوظات و اجرای پرسش و پاسخ حافظان جزء ۳۰ و سوره بقره، برگزاری مسابقه حضوری و اهدای جوایز به برترین‌ها، بیان نکاتی درباره اهمیت مرور و تثبیت برای نگهداری محفوظات، ضرورت استعدادیابی فرزندان برای ورود به عرصه حفظ، عدم اجبار و اصرار والدین به ورود فرزندانشان در این عرصه و در نظر گرفتن زمینه‌های تشویقی برای ایجاد انگیزه در خردسالان از دیگر بخش‌های این جشن بود.

روحی با تأکید بر اینکه مراسم فوق نخستین گردهمایی و جشن قرآن‌آموزان خردسال شعبه بیت‌الحسین(ع) پس از فروکش کردن شیوع کرونا بود، اظهار کرد: در پایان این مراسم نیز سرود «من قرآن را دوست دارم» توسط حافظان خردسال همخوانی و اجرا شد.

یادآور می‌شود، شعبه بیت‌الحسین (ع) جامعةالقرآن الکریم استان تهران در حال حاضر دوره‌های خود را ویژه خردسالان چهار تا ۹ سال به صورت غیر حضوری در زمینه آشنایی با حروف، روخوانی روان‌خوانی قرآن، حفظ جزء سی‌ام قرآن، حفظ موضوعی، آشنایی با قصص قرآنی و ... برگزار می‌کند و والدین علاقه‌مند برای ثبت‌نام فرزندانشان در دوره‌های این شعبه می‌توانند از طریق پیام‌رسان‌های ایتا و بله با شماره ۰۹۱۲۷۲۳۴۶۳۶ در ارتباط باشند.

انتهای پیام
captcha