شهرک‌های کرانه باختری با ضربات مقاومت برچیده خواهند شد
کد خبر: 4148672
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴
مقاومت فلسطین:

شهرک‌های کرانه باختری با ضربات مقاومت برچیده خواهند شد

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در سخنانی تأکید کرد که تصمیم صهیونیست‌ها برای تسریع در روند شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری فایده‌ای نداشته و این شهرک‌ها با ضربات مقاومت فلسطین برچیده خواهد شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از وبگاه العهد، طارق سلمی، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی تأکید کرد: دادن اختیارات به بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی برای تسریح در روند شهرک‌سازی‌های غیر مجاز در کرانه باختری را به جایی نخواهد برد و رژیم صهیونیستی موفق نخواهد شد هویت فلسطینی منطقه را پاک کند.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که مقاومت در تمامی جبهه‌ها و میادین در مقابل رژیم اسرائیل ایستاده باشد، این رژیم نمی‌تواند تصمیمات نژادپرستانه و غیرقانونی خود را اجرایی کند.

سلمی تأکید کرد: همانطور که شهرک‌های صهیونیست‌نشین به لطف حملات مقاومت از نوار غزه برچیده شدند، از کرانه باختری نیز برچیده خواهند شد.

در همین راستا، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین نیز در بیانیه‌ای تصمیم کابینه رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

در این بیانیه تأکید شده است:‌ ملت ما تصمیمات رژیم اشغالگر برای توسعه شهرک‌سازی و الحاق کرانه باختری را ناکام خواهند گذاشت.

پیش از این نیز جنبش حماس طرح جدید شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری همزمان با تسهیل روند شهرک‌سازی از سوی کابینه این رژیم را در راستای یهودی‌سازی بیشتر سرزمین فلسطین و اقدامی تنش‌زا و تهدیدکننده صلح و امنیت دانست.

جنبش حماس در بیانیه‌ای تأکید کرد: ما تداوم اقدامات رژیم صهیونیستی در راستای یهودی‌سازی سرزمین فلسطین را که آخرین مورد آن طرح ساخت بیش از ۴۵۰۰ واحد صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری است، به شدت محکوم می‌کنیم.

این جنبش افزود: ما از جامعه بین‌المللی به ویژه سازمان ملل می‌خواهیم که اقدامات فوری و جدی در راستای متوقف کردن پروژه‌های یهودی‌سازی رژیم صهیونیستی اتخاذ کند.

در این بیانیه همچنین تأکید شده است: این پروژه های صهیونیستی منجر با افزایش تنش در منطقه می‌شود و صلح و امنیت را به خطر می‌اندازد.

انتهای پیام
captcha