تشکیل کلاس تخصصی حفظ قرآن ویژه بانوان در چهاردانگه
کد خبر: 4149135
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

تشکیل کلاس تخصصی حفظ قرآن ویژه بانوان در چهاردانگه

دوره تخصصی حفظ قرآن ویژه بانوان از سوی دارالقرآن المهدی(عج) چهاردانگه برگزار می‌شود.

دوره حفظ

به گزارش ایکنا، دوره تخصصی حفظ قرآن ویژه دختران بالای 16 سال و بانوان بزرگسال با تدریس رؤیا قریشی، حافظ کل قرآن و مدرس از سوی دارالقرآن المهدی(عج) چهاردانگه برگزار می‌شود.

بانوان علاقه‌مند برای ثبت‌نام در این دوره می‌توانند با شماره ۰۲۱۵۵۲۶۲۲۱۱ تماس بگیرند یا از طریق ایتا به نشانی darolquran4D@ پیام ارسال کنند.

این دوره روزهای شنبه از ساعت 9 تا 14 در دارالقرآن المهدی(عج) واقع چهاردانگه، خیابان باهنر، جنب آتش‌نشانی برگزار می‌شود.

همچنین در خبر دیگری از دارالقرآن المهدی(عج) چهاردانگه آمده است؛ دومین دوره تخصصی تربیت مربی قرآن و مربیگری مهد قرآن با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی اسلامشهر به مدت 65 ساعت آموزشی برگزار می‌شود.

این دوره با تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین سالار سنجری، امام‌جمعه چهاردانگه، علیرضا عراقیه، عضو هیئت علمی دانشگاه، اعظم فعال، کارشناس صدا و سیما، الهام احمدی، کارشناس طراحی بازی‌های هدفمند و آموزش حروف الفبا همراه است.

در پایان دوره شرکت‌کنندگان در دوره کارورزی حضور پیدا می‌کنند و افراد توانمند به منظور جذب به مراکز قرآنی معرفی می‌شوند.

آموزش روش‌های نوین تدریس در کلاس‌های مهد قرآن و آشنایی با فنون کلاسداری، چگونگی آموزش قرآن به کودکان، آشنایی با اصول و روش‌های طراحی بازی‌های خلاق، کاردستی و نقاشی خلاق، ارتقای فن‌بیان و سخنوری، بکارگیری شیوه‌های جذاب برای آموزش خردسالان و ... از جمله سرفصل‌های این دوره آموزشی است.

یادآور می‌شود، این دارالقرآن با دو شعبه تحت نظارت امام‌جمعه شهر چهاردانگه فعالیت می‌کند.

انتهای پیام
captcha