زمان ثبت‌نام مسابقات قرآن بسیج تمدید شد
کد خبر: 4154103
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵

زمان ثبت‌نام مسابقات قرآن بسیج تمدید شد

مسئول دارالقرآن بسیج از تمدید مهلت ثبت‌نام برای حضور در سی‌اُمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج خبر داد و گفت: این مهلت تا دهم مردادماه سال جاری تمدید شده است.

تمدید مهلت ثبت نام مسابقات قرآن بسیج

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا لیمویی، مسئول دارالقرآن بسیج در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام برای حضور در مسابقات سراسری قرآن بسیج گفت: ‌این مهلت بیستم تیرماه به پایان می‌رسد، اما با توجه به استقبال از این رویداد مقرر شده است مهلت ثبت‌نام تا دهم مردادماه سال جاری ادامه داشته باشد.

وی افزود: با توجه به این موضوع، زمانبندی برگزاری مراحل مقدماتی این مسابقات دچار تغییراتی خواهد شد. بر همین اساس مرحله اول که بین مساجد و پایگاه‌ها(مرحله حوزه‌ای) است از 14 مردادماه آغاز شده و تا 31 این ماه ادامه خواهد داشت.

لیمویی بیان کرد: مرحله ناحیه‌ای یا شهرستانی این مسابقات نیز از ابتدای شهریورماه در شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود و تا ششم مهرماه ادامه خواهد یافت.

مسئول دارالقرآن بسیج تصریح کرد: بعد از پایان دو مرحله ابتدایی مسابقات، مراسم اختتامیه این دو مرحله به صورت همزمان در سراسر کشور 11 مهرماه(هفدهم ربیع‌الاول) مصادف با روز ولادت پیامبر اکرم(ص) برگزار می‌شود.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۰
حسینعلی دامنرویی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۷
0
0
باسلام اگرامکان داردزمان ثبت نام ولینگ رابطوردقیق اعلام کنید...باتشکرایثارگرجنگ
captcha