احداث نخستین پایگاه وقف علمی در زرین‌دشت فارس
کد خبر: 4154693
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰

احداث نخستین پایگاه وقف علمی در زرین‌دشت فارس

رئیس سابق سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس در تشریح اقدامات انجام شده در این سازمان از راه‌اندازی نخستین پایگاه وقف علمی کشور در شهرستان زرین‌دشت استان خبر داد و گفت: این پایگاه به یک نمونه موفق کشوری تبدیل شد.

احمدرضا قاسمی، رئیس سابق سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، احمدرضا قاسمی، رئیس سابق سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس امروز، 21 تیرماه در مراسم تکریم خود و معارفه رئیس جدید این سا زمان گفت: تمام تلاش خود را داشتیم تا بتوانیم اقدامات مفیدی در حوزه علمی استان انجام دهیم و اقدامات لازم را برای کمک و حمایت از مجموعه های مختلف علمی داشته باشیم.

وی به تشریح بخش‌هایی از اقدامات صورت گرفته در سازمان بسیج علمی استان فارس پرداخت و افزود: به لطف خدا توانستیم اولین پایگاه وقف علمی را در کشور در شهرستان زرین‌دشت احداث کنیم که به یک نمونه موفق کشوری بدل شد.

وی با بیان اینکه همچنین در شهر جهرم موفق به راه‌اندازی مرکز رشدی شدیم که با حمایت‌های سپاه جزو بهترین‌های کشور شناخته می‌شود، افزود: سازمان بسیج علمی فارس تنها سازمان استانی بود که توانست از تبصره ماده ۱۶ مبلغ ۳۶ میلیارد تومان بودجه برای حمایت از شرکت های دانش بنیان جذب نماید.

رئیس سابق سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس با اشاره به درخواست‌های رهبری جهت توجه ویژه به حوزه‌های علوم شناختی گفت: اولین مرکز علوم شناختی را در شیراز موفق به راه‌اندازی شدیم تا گامی مهم برای حوزه برداشته شده باشد.

قاسمی همچنین به برگزاری رویدادها و جشنواره‌های سازمان بسیج علمی فارس در سطح بالای کشوری اشاره کرد و افزود: در ارزیابی‌های صورت گرفته از سازمان بسیج علمی کشور، فارس همیشه جزو دو سه سازمان برتر کشور بوده است. علاوه بر این خبرگزاری علم و فناوری این سازمان نیز طی 5 سال گذشته، رتبه یک کشور را در بین دیگر شعب این خبرگزاری داشته است.

وی با بیان اینکه هم‌افزایی بسیار خوبی میان سازمان بسیج علمی با سایر ارگان‌های درون و بیرونی بسیج شکل گرفته که امیدواریم ادامه‌دار باشد، خواستار توجه بیش از پیش قرارگاه جهاد علمی شد.

انتهای پیام
captcha