راه‌اندازی دادگاه آنلاین برای شکایت از رژیم صهیونیستی
کد خبر: 4156095
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲

راه‌اندازی دادگاه آنلاین برای شکایت از رژیم صهیونیستی

دادگاه کیفری بین‌المللی از راه‌اندازی پلتفرم آنلاین برای شکایت از رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش ایکنا، یک روزنامه صهیونیستی نوشت که دادگاه کیفری بین‌المللی در لاهه یک پلتفرم آنلاین راه‌اندازی می‌کند که براساس آن، فلسطینی‌ها این امکان را پیدا می‌کنند تا شکایت‌هایی را با عکس‌ها و فیلم‌هایی که نشان می‌دهد اسرائیل علیه آن‌ها «جنایت» کرده است، ارائه کنند.

روزنامه «یدیعوت آحارونوت»، با بیان این موضوع اعلام کرد پیش‌بینی می‌شود دادگاه کیفری بین‌المللی فردا (چهارشنبه) پلتفرمی را در اینترنت برای شکایت از اسرائیلی‌ها راه‌اندازی کند.

عمر عوض‌الله، معاون وزیر امور خارجه فلسطین در سازمان ملل متحد گفت: این پلتفرم به شهروندان فلسطینی این امکان را می‌دهد تا شکایات خود را با عکس‌ها و فیلم‌هایی که جنایات اشغالگران را نشان می‌دهند، بارگذاری و برای رسیدگی به دادگاه و اتخاذ موضعی بازدارنده علیه اسرائیل ارائه کنند.

وی در گفت‌وگویی با رادیو صدای فلسطین گفت: اسرائیل به سیاست‌های نژادپرستانه خود ادامه می‌دهد و تمام منشورهای بین‌المللی در حمایت فوری از مردم ما را نادیده می‌گیرد.

این مقام فلسطینی بر ضرورت ارتباط دائمی با جامعه بین‌المللی، اتخاذ موضع بازدارنده علیه اسرائیل برای توقف جنایات روزانه‌اش تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha