ثبت‌نام دوره جدید طرح ملی دانشجومعلم قرآن آغاز شد
کد خبر: 4156292
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹

ثبت‌نام دوره جدید طرح ملی دانشجومعلم قرآن آغاز شد

ثبت‌نام دوره جدید طرح ملی دانشجومعلم قرآن از 26 تیر آغاز شده و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

آغاز  ثبت‌نام دوره جدید طرح ملی دانشجومعلم قرآن

به گزارش ایکنا، ثبت‌نام دوره جدید طرح ملی دانشجومعلم قرآن کریم از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاددانشگاهی از 26 تیرماه آغاز می‌شود و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

این دوره از 7 مردادماه  آغاز خواهد شد و در پایان دوره به دانشجویانی که این دوره را با موفقیت سپری کرده باشند، گواهینامه از سوی جهاددانشگاهی اعطا می‌شود. 

تربیت مربی آموزش قرآن کریم، حرکت به سمت تحقق منشور توسعه فرهنگ قرآنی به عنوان بالاترین سند فعالیت‌های قرآنی کشور و شناسایی استعدادهای بالقوه قرآنی در سطح کشور در جهت گسترش و توسعه معرفت قرآنی در میان دانشجویان از جمله اهداف برگزاری این دوره اعلام شده است. 

طرح دانشجومعلم قرآن کریم ویژه دانشجویان ترم یک تا چهار مقطع کارشناسی، دانشجویان ترم یک مقطع کارشناسی‌ارشد و دانشجویان ترم یک مقطع دکتری و گروه سنی ۱۸ تا ۳۵ سال در نظر گرفته شده است.

همچنین تسلط به تجوید مقدماتی، دارا بودن فن بیان و روحیه مربیگری، آشنایی مقدماتی با آموزش مفاهیم قرآن کریم و دارا بودن معدل بالای ۱۶ در دروس سپری شده از جمله شرایط دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در طرح تربیت دانشجو معلم قرآن است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به تارنمای سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور به نشانی  https://qurani.jdereg.ir/ مراجعه کنند. 

آغاز  ثبت‌نام دوره جدید طرح ملی دانشجومعلم قرآن

انتهای پیام
captcha