انقلاب‌ اسلامی ایران و پدیده‌ تروریسم؛ پرونده‌ ویژه‌ چهارمین رویداد کتاب تهران
کد خبر: 4156445
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱

انقلاب‌ اسلامی ایران و پدیده‌ تروریسم؛ پرونده‌ ویژه‌ چهارمین رویداد کتاب تهران

چهارمین رویداد کتاب، با موضوع «انقلاب‌ اسلامی ایران و پدیده‌ی تروریسم» روز جمعه، ۳۰ تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، چهارمین رویداد کتاب، با موضوع «انقلاب‌ اسلامی ایران و پدیده‌ی تروریسم» روز جمعه، ۳۰ تیر ماه ساعت ۱۶ الی ۱۸، در سالن ۹ سینما‌ی باغ کتاب‌ تهران برگزار می‌شود.

بحث محوری این رویداد، «جریان‌شناسی ترور در ایران» است و به طور ویژه، به بررسی دقیق ترورهای سیاسی دهه ۶۰ و ترورهای علمی دهه‌های اخیر و تأثیر آن‌ها در جامعه‌ ایرانی پرداخته‌ می‌شود.

همچنین در این رویداد، کتاب «استاد» معرفی و بررسی می‌شود. کتاب «استاد»، خرده‌روایت‌هایی از زندگی شهید هسته‌ای، دکتر مجید شهریاری است. در این کتاب حدود ۲۰۰ خاطره از دوستان، دانشجویان، همکاران، همسر و فرزند شهید مجید شهریاری که همگی از آن استاد شهید درس گرفته‌اند، ذکر شده است.

«قدسیه پایینی» مجری کارشناس این رویداد است و «فاطمه شایان‌پویا»، نویسنده‌ کتاب «استاد»، مهمان مراسم خواهد بود. همچنین «سید محمدجواد هاشمی‌‌نژاد»، دبیرکل بنیاد هابیلیان و تحلیل‌گر ارشد مطالعات تروریسم (فرزند شهید حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید عبدالکریم هاشمی نژاد)، نیز در این رویداد حضور خواهد داشت. این رویداد به دبیری «قدسیه پایینی»، نویسنده و کارشناس حوزه دفاع مقدس، به صورت ماهانه در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال رویداد کتاب با آیدی @ruydadeketab در پیام‌رسان بله مراجعه کنند.

 

انتهای پیام
captcha