نگاهی به دوره‌های مؤسسه تسنیم نور ولایت اصفهان
کد خبر: 4158128
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲

نگاهی به دوره‌های مؤسسه تسنیم نور ولایت اصفهان

مؤسسه تسنیم نور ولایت اصفهان دوره‌های آموزش خود را با محوریت کلاس‌های دختران و پسران در گروه سنی 7 تا 10 سال برگزار می‌کند.

آموزش قرآن

مهری سجادی‌فر، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت تسنیم نور ولایت اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: بیشترین فعالیت این مؤسسه برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه دختران و پسران در گروه سنی 7 تا 10 سال است.

وی ادامه داد: آشنایی با حروف الفبا، کلمه‌خوانی آیات، روخوانی و روان‌خوانی قرآن، استعدادیابی قرآن‌آموزان، حفظ موضوعی و عمومی دانش‌آموزان، بیان نکات مفاهیمی از آیات و آشنایی با نکات تجویدی از جمله سرفصل‌های آموزش قرآنی است که در کنار دوره‌های آموزشی تقویت دروس ریاضی، علوم و فارسی برگزار می‌شود.

سجادی‌فر به اجرای دوره‌های آموزش عمومی قرآن ویژه بزرگسالان، کلاس‌های تدبر در قرآن و نهج‌البلاغه و فن بیان، صحبت در جمع و سخنوری، خوشنویسی و نقاشی اشاره کرد و گفت: در نظر داریم تا کارگاه‌های خودشناسی، خطبه‌‌خوانی را طی ایام تابستان برگزار کنیم.

مدیر مؤسسه تسنیم نور ولایت اصفهان با اشاره به اینکه همچنین مسابقات کتابخوانی را ویژه خردسالان در آینده نزدیک برگزار خواهیم کرد، اضافه کرد: محیط مؤسسه مکانی امن و مورد اعتماد خانواده‌ها برای حضور و ثبت‌نام فرزندانشان از دوره‌های آموزشی مؤسسه شده ‌است. هر چند وجود مکان مؤسسه داخل کوچه و عدم حضور در مکانی در خیابان اصلی موجب شده است تا تبلیغات قوی‌تری برای جذب حداکثری قرآن‌آموزان داشته باشیم، اما برگزاری دوره‌های جذاب با دعوت از مربیان متخصص و متعهد زمینه این اعتماد را فراهم کرده‌ است.

یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت تسنیم نور ولایت اصفهان دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال 1389 است. همچنین این مؤسسه در شهر اصفهان، خیابان فردوسی، خیابان عافیت، کوچه شهید بهشتی، بن‌بست لاله، پلاک61 قرار دارد.

انتهای پیام
captcha