جواد افشار با «ناریا» به سیما بازمی‌گردد
کد خبر: 4159702
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱

جواد افشار با «ناریا» به سیما بازمی‌گردد

«ناریا» عنوان سریالی پنجاه قسمتی است که به کارگردانی جواد افشار به زودی جلوی دوربین می‌رود.

به گزارش ایکنا، «ناریا» عنوان سریالی به کارگردانی جواد افشار است که به زودی جلوی دوربین خواهد رفت. این فیلم هم‌اکنون آخرین مراحل پیش تولید را پشت سر می‌گذارد.

تهیه‌کنندگی این کار را  محمد مصری‌پور بر عهده داشته و مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی سفارش‌دهنده مجموعه است. عوامل مجموعه نیز در چند روز آینده شناسایی و معرفی خواهند شد.

کرمانشاه، تهران، ترکیه، ارمنستان و یک کشور عربی لوکیشن‌های این مجموعه تلویزیونی هستند. فیلمنامه «ناریا» را به صورت مشتکر حمید رسول‌پور و سمیه تاجیک نوشته و جواد آفاشار آن را بازنویسی کرده است.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده: هوژان، دختر نخبه ایرانی در اوج شکوفایی علمی‌اش به دنبال اختراع پدیده‌ای می‌رود که قرار است ایران را به جایگاه منحصر به فردی برساند. در این بین تبهکاران و گنگسترهای داخلی و خارجی دست به دست هم داده تا این نخبه علمی را نابود کنند. در این مسیر یکی از تبهکاران عاشق او گشته و چون همه راه‌های باطل را تجربه کرده و غرق در گناه است، شایستگی زیستن در کنار خوبان را نداشته و عشق... .

دیگر عوامل اصلی «ناریا» که تاکنون حضورشان در این پروژه قطعی شده است، عبارت هستند از: مدیر تصویربرداری: علی رجایی‌مقدم، طراح صحنه و لباس: فرهاد عزیزی‌فرد، طراح گریم: محسن دارسنج، مدیر صدابرداری: مهرداد دادگری، مدیر برنامه‌ریزی: سعید غلامی، سرپرست گروه کارگردانی: هادی افشار، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد، مدیر تولید: اسماعیل کردی، منشی صحنه: پوریا کاظمی‌فرد، عکاس: مهدی حیدری.

انتهای پیام
captcha