اجرای محافل قرآنی توسط کاروان مشکات در استان البرز + فیلم
کد خبر: 4163760
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

اجرای محافل قرآنی توسط کاروان مشکات در استان البرز + فیلم

مدیرعامل مؤسسه قرآنی مشکات از راه‌اندازی کاروان قرآنی به عنوان یکی از برنامه‌های حاشیه‌ای پنجمین دوره مسابقات ملی ـ مردمی قرآن کریم «مشکات» خبر داد و گفت: این کاروان قرآنی متشکل از قاریان شرکت‌کننده در این مسابقات و همچنین برخی از اساتید است که بعد از نماز مغرب و عشاء به شهرهای مختلف استان البرز اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین مجتبی محمدی، مدیرعامل مؤسسه قرآنی مشکات با بیان این خبر گفت: این کاروان با حضور در مساجد شهرهای مختلف استان البرز محافل قرآنی را برای عموم علاقه‌مندان برگزار می‌کند. در این محافل تلاوت قرآن، اجرای تواشیح و هم‌خوانی قرآن کریم اجرا خواهد شد.

مدیرعامل مؤسسه قرآنی مشکات تصریح کرد: نخستین محفل این کاروان در شهر کوهسار و در مسجد جامع امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد. همچنین دومین محفل کاروان قرآنی مشکات در مسجد جامع رجایی شهر گوهردشت با حضور برترین‌ قاریان و حافظان کشور برگزار شد.

وی با بیان اینکه مسجد بعدی که این کاروان در آن حضور خواهد داشت مسجد المهدی در شهر فردیس کرج است، گفت: امشب نیز کاروان قرآنی مشکات در شهرک قائمیه شهرستان چهارباغ حاضر خواهد شد و در مسجد امیرالمؤمنین این شهر به اجرای برنامه می‌پردازد؛ همچنین دوشنبه شب در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان نظرآباد این کاروان آخرین برنامه خود را برگزار می‌کند.

محمدی با بیان اینکه در این کاروان اساتیدی از جمله روح الله آقایی، محمدسعید علم‌خواه، جواد رفعتی از قزوین و برترین‌های قرآنی کشور حضور دارند‌، گفت: در کنار تلاوت قاریان، گروه همخوانی کریمه اهل بیت(ع) وابسته به آستان مقدس حضرت معصومه(س) این کاروان را همراهی می‌کند. 

انتهای پیام
captcha