دشمن به دنبال از بین بردن اعتقادات جوانان است
کد خبر: 4164540
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷

دشمن به دنبال از بین بردن اعتقادات جوانان است

فرمانده لشکر 19 فجر استان فارس با بیان اینکه دشمن دو برنامه را برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی در پیش گرفته است، گفت: دشمن دنبال از بین بردن اعتقادات جوانان کشور و کانون خانواده‌هاست.

سرتیپ دوم ظهراب قنبری، فرمانده لشکر 19 فجر استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سرتیپ دوم ظهراب قنبری، فرمانده لشکر 19 فجر استان فارس امروز، اول شهریورماه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده گردان 201 ثارالله(ع) شهرستان کازرون اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته از آموزه‌های عاشوراست.

وی  تصریح کرد: در طول تاریخ سابقه‌ای وجود ندارد که کسی همانند حسین‌بن علی(ع) بعد از گذشت 1400سال مردم این‌گونه برای زیارت مزار شریف ایشان شور و شعف نشان دهند و سر از پا نشناسند.

فرمانده لشکر 19فجر تصریح کرد: امام حسین(ع) در راه اسلام خود و همه وجودش را فدا کرد و این کار برای احیای اسلام بود.

قنبری با گرامیداشت یاد و خاطره 15هزار شهید استان، خصوصاً 1300شهید شهرستان کازرون اضافه کرد: شهدای  انقلاب اسلامی در امتداد شهدای کربلا  قدم نهادند.

فرمانده لشکر 19 فجر به برنامه‌های دشمنان اشاره کرد و افزود: دشمنان انقلاب اسلامی دو نقشه برای نظام اسلامی در دستور کار دارند؛ یکی از بین بردن اعتقادات جوانان کشور و دیگری از بین بردن کانون خانواده‌هاست.

در این مراسم رحیم قنبری، آزاده سرافراز کشورمان به بیان خاطراتی از ایثارگری‌های رزمندگان در گردان ثارالله(ع) کازرون در دوران هشت سال دفاع مقدس و برخی از آزادگان این گردان در زندان‌های بعثی پرداخت.

در انتهای این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از زحمات ایمان اکبری، فرمانده گردان 201 ثارالله(ع) کازرون، مجید نوروزی به فرماندهی جدید این گردان منصوب شد.

انتهای پیام
captcha