پیام تبریک رئیس مرکز قرآنی وزارت نیرو در پی موفقیت علیرضا بیژنی
کد خبر: 4164891
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹

پیام تبریک رئیس مرکز قرآنی وزارت نیرو در پی موفقیت علیرضا بیژنی

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو در پیامی دریافت رتبه دوم مسابقات قرآن مالزی از سوی علیرضا بیژنی را تبریک گفت.

به گزارش ایکنا، مهدی قبادی، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو، با صدور پیامی، موفقیت علیرضا بیژنی‌ در کسب رتبه دوم مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی را به وی و جامعه قرآنی کشورمان تبریک گفت. در این پیام آمده است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم

قاری ارجمند، سرافراز و پرافتخار کلام وحی جناب آقای علیرضا بیژنی

با سلام و تحیت فراوان

کسب رتبه دوم در مسابقات بین المللی قرآن کریم کشور مالزی را که نشان از تلاش، پشتکار و همت والای شماست مبارک و مهنایتان باد ان‌شالله

این موفقیت بزرگ را به جنابعالی، خانواده محترم و اساتید بزرگوارتان بالاخص آقایان معزز استاد سعید بیژنی و استاد راهنما جناب آقای امین پویا که در به ثمر رسیدن این تلاش همواره یاور و پشتیبان شما بوده‌اند و به جامعه قرآنی کشور تبریک عرض می‌کنم.

قطعاً اهداف ارزشمند و والای شما به این موفقیت ختم نمی‌شود و این پیروزی مقدمه‌ای برای ترقی و پیشرفت‌های بزرگ شما در آینده خواهد بود. ان‌شالله

فرصت را مغتنم شمرده از پوشش بسیار مطلوب این رخداد باشکوه قرآنی در جهان اسلام توسط شبکه قرآن ومعارف سیما، خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) و کارشناسی تلاوت‌ها توسط همکار گرانقدر عزیز برادرم جناب استاد دکتر مسعود نوری مدیرکل بازرسی و عملکرد نیروگاه‌های حرارتی کشور (وزارت نیرو) تقدیر و تشکر می‌نمایم.
جزاکم الله خیرا

مهدی قبادی
رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو»

انتهای پیام
captcha