تجاوزات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی بیانگر جنگ مذهبی است
کد خبر: 4169004
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰
حماس:

تجاوزات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی بیانگر جنگ مذهبی است

سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد تجاوزات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و حملات آنان به شهر قدس با هدف افزایش دایره جنگ مذهبی در این شهر علیه مسجدالاقصی انجام می‌شود.

تجاوزات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی بیانگر جنگ مذهبی استبه گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، محمد حماده در گفت و گو با خبرگزاری فلسطین الان افزود اشغالگران دایره تجاوزات و حملات خود به مسجدالاقصی را وسعت بخشیده و هر روزه به مردم این شهر و روند زندگی عادی آنها تعرض می‌کنند و این سیاستی آشکار در راستای شدت بخشیدن به جنگ مذهبی است.
سخنگوی حماس گفت: اشغالگران دچار این توهم هستند که می‌توانند از آگاهی فلسطینیان نسبت به تجاوزات خود به حریم مسجدالاقصی جلوگیری کنند، آنان تصور می‌کنند حتی در دوران عید یهودی نیز می‌توانند بدون هیچ واکنشی از طرف مقابل به تجاوزات گسترده خود ادامه دهند اما این یک ارزیابی اشتباه از سوی اشغالگران است.
وی تاکید کرد ملت فلسطین در برابر تجاوز به مسجدالاقصی تسلیم نشده و هیچ گزینه‌ای بهتر از مقاومت در کرانه باختری و شجاعت در انجام عملیات‌های این هفته توسط فرزندان قدس نیست.
حماده ادامه داد: این عملیات‌ها نشانه‌ای آشکار و حاوی پیامی واضح بوده که بیانگر آن است که ملت فلسطین در برابر هر تجاوزی ایستادگی کرده و با عملیات‌های شجاعانه به آن پاسخ می‌دهد و تاکید بر آن دارد که ما به حق خود در سرزمین خود پایبند هستیم.
لازم به ذکر است گروه‌های افراطی شهرک نشینان موسوم به هیکل برای حمله گسترده به مسجد الاقصی در ایام اعیاد سه گانه یهودی که 17 سپتامبر آغاز شده و تا نیمه اکتبر ادامه دارد فراخوان داده‌اند.
گروه‌های موسوم به هیکل از اعیاد یهودی برای اجرای مناسک تلمودی و توراتی در مسجد الاقصی سوء استفاده کرده و اقداماتی مانند دمیدن در بوق، قربانی کردن و پوشیدن لباس‌های توراتی انجام می‌دهند که هدف آن یهودی سازی قدس، تحمیل واقعیت‌های جدید به این شهر و تقسیم زمانی و مکانی آن است.

انتهای پیام
captcha