کلنگ‌زنی بزرگترین دارالقرآن هرمزگان + عکس
کد خبر: 4171452
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
مجتبی خواجه‌دادی خبر داد:

کلنگ‌زنی بزرگترین دارالقرآن هرمزگان + عکس

رئیس دارالقرآن بسیج هرمزگان از کلنگ‌زنی ساخت بزرگترین دارالقرآن این استان خبر داد و گفت: این دارالقرآن طی بازه زمانی دوساله به بهره‌برداری می‌رسد.

کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین دارالقرآن استان هرمزگان

مجتبی خواجه‌دادی، رئیس دارالقرآن بسیج استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به برگزاری آئین‌ کلنگ‌زنی دارالقرآن بسیج سپاه استان هرمزگان گفت: این مراسم با حضور مسئولان سپاه استان در شهرک امام حسن عسکری(ع) بندرعباس برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این دارالقرآن بزرگترین دارالقرآن استان است، افزود: این دارالقرآن در وسعت 2700 متر زیربنا احداث می‌شود و از جمله امکانات آن می‌توان به امکاناتی نظیر کتابخانه قرآنی، سالن اجتماعات، اتاق رایانه، پژوهشکده قرآنی و ... اشاره کرد.

رئیس دارالقرآن بسیج استان هرمزگان تصریح کرد: این دارالقرآن 14 کلاس آموزشی در زمینه روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم، حفظ قرآن کریم و ... خواهد داشت. 

خواجه‌دادی اظهار کرد: این دارالقرآن پس از راه‌اندازی به صورت شبانه‌روزی فعالیت‌ خواهد داشت و با همکاری مسئولان استان ساخته می‌شود تا به عنوان محل و پایگاهی برای مسائل قرآنی در خدمت شهروندان قرار گیرد. 

وی در پایان بیان کرد: برنامه‌ریزی شده است تا این دارالقرآن طی بازه زمانی دوساله به بهره‌برداری برسد. در حال حاضر هم برنامه‌های قرآنی بسیج استان در مسجد قدس بندرعباس اجرا می‌شود.

کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین دارالقرآن استان هرمزگان

کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین دارالقرآن استان هرمزگان

انتهای پیام
captcha