جاکارتا؛ میزبان نمایشگاهی با محوریت صنعت حلال
کد خبر: 4173352
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳

جاکارتا؛ میزبان نمایشگاهی با محوریت صنعت حلال

نمایشگاه حلال اندونزی بزرگترین رویداد صنعت حلال این کشور به شمار می‌رود که قرار است در شهر جاکارتا برگزار شود.

به گزارش ایکنا به نقل از Halal Expo Indonesia، به گفته مسئولان برگزار کننده این نمایشگاه، نمایشگاه حلال اندونزی در حوزه‌های مختلفی از صنعت حلال دستاورد‌ها و محصولات مختلفی از تولیدکنندگان و فعلان این صنعت را به نمایش خواهد گذاشت.

در نمایشگاه حلال اندونزی، شرکت‌کنندگان در بخش‌هایی مانند غذا و نوشیدنی، تأمین مالی اسلامی، مد و پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، آموزش، کتاب و نشریات و گردشگری محصولات خود را عرضه خواهند کرد.

استارتاپ‌های اسلامی نیز در نمایشگاه حلال امسال حضور دارند.

علاوه بر نمایشگاه، کنفرانس‌ها و سخنرانی‌هایی هم با محوریت صنعت حلال و با شرکت کارشناسان این صنعت در حاشیه این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

نمایشگاه حلال اندونزی که از 25 تا 29 اکتبر (3 تا 7 آبان‌ ماه) در جاکارتا برگزار خواهد شد، بزرگترین نمایشگاه و کنفرانس حلال در اندونزی است.

نمایشگاه حلال اندونزی بخشی از گروه نمایشگاه جهانی حلال است. این گروه از برگزارکنندگان نمایشگاه‌های تجاری حلال، برای توسعه، تسهیل و بهینه‌سازی تجارت و اقتصاد حلال در سراسر جهان تشکیل شده است. اعضای این گروه شامل؛ نمایشگاه حلال لندن، نمایشگاه حلال آلبانی، نمایشگاه بین‌المللی حلال هند، نمایشگاه حلال اندونزی، نمایشگاه حلال نیجریه، نمایشگاه حلال سارایوو، نمایشگاه حلال اسپانیا، نمایشگاه Oic Halal ترکیه و اجلاس جهانی حلال است.

انتهای پیام
captcha