مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی انجمن روان‌شناسی ایران راه‌اندازی شد
کد خبر: 4187164
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰

مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی انجمن روان‌شناسی ایران راه‌اندازی شد

رئیس انجمن علمی روان‌شناسان ایران، از راه‌اندازی مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی این انجمن خبر داد و گفت: در این مرکز خدمات آنلاین مشاوره و روان‌درمانی تخصصی از سوی متخصصان مجرب روان‌شناسی و مشاوره و زیرنظر اساتید و متخصصان مطرح کشور ارائه می‌شود.

پورشریفیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی انجمن علمی روان‌شناسان ایران، پورشریفی، رئیس انجمن علمی روان‌شناسان ایران با بیان اینکه این خدمات که با تعرفه مصوب سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور برای ایرانیان داخل و خارج از کشور ارائه می‌شود، اظهار کرد: مرکز خدمات روان‌شناسی و مشاوره انجمن روا‌ن‌شناسی ایران با مجوز سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه در این مرکز مشاوره خدمات مشاوره‌ای تلفنی و تصویری هم انجام می‌شود، افزود: در این مرکز خدمات مشاوره و روان‌درمانی تخصصی (مشاوره و روان‌درمانی فردی و بزرگسال، مشاوره پیش از ازدواج، زوج و خانواده، مشاوره تحصیلی، مشاوره کودک و نوجوان، روان‌پزشکی  و روان‌سنجی) ازسوی متخصصان روان‌شناسی و مشاوره با تعرفه مصوب سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور ارائه می‌شود.

رئیس انجمن علمی روان‌شناسان ایران، با بیان اینکه این انجمن، با داشتن بیش از 30 هزار عضو، در سطوح تحصیلی و تخصصی مختلف، که شمار قابل توجهی از آن‌ها در سطوح بالای دانشگاهی از جمله استاد تمامی هستند، در ادامه اظهار کرد: انجمن علمی روان‌شناسان ایران بزرگترین و با سابقه‌ترین انجمن روان‌شناسی کشور است. 

پورشریفی بیان کرد: این انجمن در تداوم وظایف اصلی خود، یعنی توسعه و ترویج علم روان‌شناسی،  فعالیت‌های مختلفی انجام می‌دهد که کسب رتبه A در سیزده سال متمادی و اخذ جوایز مختلف از جمله نائل شدن به انجمن رتبه برتر کشور از ثمرات آن است. 

وی ادامه داد: هم‌اکنون براساس اساسنامه انجمن، که فعالیت‌های حرفه‌ای و ارایۀ خدمات را برای این انجمن تعیین کرده است، مرکز خدمات روان‌شناسی و مشاوره انجمن روان‌شناسی ایران، فعالیت خود را آغاز کرده است و هدف اصلی تأسیس این مرکز، بهره‌گیری از ظرفیت‌های تخصصی بالای اعضای انجمن و تسهیل دسترسی عموم جامعه به خدمات مشاوره و روان‌درمانی با استانداردهای معتبر و با هزینه مناسب است. 

رئیس انجمن علمی روان‌شناسان ایران با تأکید مجدد بر اینکه مجوز فعالیت مرکز مشاوره انجمن روان‌شناسی ایران از طرف سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور صادر شده است، افزود: با توجه به حساسیت خدمات روان‌شناسی و ضرورت رعایت حقوق مراجعان، سعی شده است متخصصان با فرآیند علمی مناسب، در دو مرحلۀ آزمون و نیز مصاحبه ازسوی شورای علمی این مرکز، که از متخصصان نام‌آور و اعضای هیئت مدیره انجمن هستند، گزینش شوند. 

پورشریفی ادامه داد: با توجه به جایگاه حساس علمی انجمن و ضرورت ارائه خدمات مناسب، حمید پیروی، باسابقه‌ترین مدیر مراکز مشاوره دانشجویی کشور و رئیس سابق مرکز مشاوره دانشگاه تهران، به‌عنوان مدیر این مرکز تعیین شده‌اند.

وی بیان کرد: برای اطمینان از صحت خدمات ارایه شده، فعالیت متخصصان این مرکز، تحت سوپروایزری بهروز دولتشاهی، از باسابقه‌ترین روان‌شناسان بالینی کشور است. همچنین، ورود به صفحه مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی انجمن روان‌شناسی ایران از طریق لینک https://iranpa.org/clinic امکان‌پذیر است.

انتهای پیام
captcha