تداوم عملیات جهادی تا اخراج آخرین سرباز اشغالگر در عراق
کد خبر: 4190160
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳
جنبش نجباء با صدور بیانیه‌ای در واکنش به حمله آمریکا تأکید کرد:

تداوم عملیات جهادی تا اخراج آخرین سرباز اشغالگر در عراق

در پی حمله هواپیماهای آمریکایی به مقرهای امنیتی در عراق، جنبش نجباء ضمن تأکید بر تداوم عملیات جهادی تا اخراج آخرین سرباز اشغالگر، از دولت خواست که تدابیر بازدارنده‌ای برای جلوگیری از تکرار اینگونه حملات به اجرا بگذارد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نمایندگی نجباء در ایران، جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در پی حمله شبانه آمریکا به مقرهای امنیتی عراق در استان بابِل، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

اشغالگران آمریکایی با حمله ناجوانمردانه و بی‌رحمانه به محل استقرار نیروهای پلیس فدرال، حشدالشعبی و همچنین تأسیسات غیرنظامی در مناطق مسکونی، بار دیگر حاکمیت عراق را نقض کردند و نشان دادند که احترامی برای ما و قوانین رسمی کشورمان قائل نیستند.

این اقدام، دلیلی دیگر بر صحت تأکیدهای مکرر جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء بر خصمانه بودن حضور رزمی آمریکا در عراق است که برخلاف ادعاهای دروغین و فریبنده اشغالگران، به‌هیچ‌وجه ماهیت مستشاری ندارد.

جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء شهادت یکی از دلیرمردان مجاهد در این حمله ناجوانمردانه را به ملت سرافراز عراق تبریک گفته و از خداوند متعال برای مجروحان شفای عاجل مسألت می‌کند.

ما قاطعانه از دولت و نیروهای سیاسی عراق می‌خواهیم که مسئولیت‌پذیر باشند و با اجرای مصوبه پارلمان مبنی بر اخراج همه نیروهای اشغالگر، به وظیفه خود عمل کنند.

همچنین ضروری است که اقدامات بازدارنده دیگری برای تضمین عدم تکرار چنین رفتارهای خصمانه‌ای اتخاذ شود.

از دیگرسو تأکید می‌کنیم که مقاومت اسلامی به عملیات‌های جهادی تا خروج آخرین سرباز اشغالگر از خاک عراق ادامه خواهد داد.

انتهای پیام
captcha