برگزاری دومین نمایشگاه رصتا با دعا و توسل محقق شد
کد خبر: 4191832
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹
حمیدرضا نوابی:

برگزاری دومین نمایشگاه رصتا با دعا و توسل محقق شد

اختتامیه دومین نمایشگاه ملی «رصتا» امروز چهارشنبه 13 دی با حضور صاحبان سکوهای نمایشی، مسئولین صداوسیما و ساترا برگزار و از برگزیدگان تجلیل شد.

به گزارش ایکنا دومین نمایشگاه رصتا، با حضور مسئولان، اهالی رسانه و سکوهای نمایش خانگی ساعاتی پیش در مجموعه ملاصدرای سازمان صداوسیما به ایستگاه پایانی رسید.

در ابتدای این مراسم حمیدرضا نوابی دبیر این نمایشگاه گفت: نمایشگاه دوم مانند گام نخست دستاوردهای خوبی را از خود به جای گذاشت که حضور دوبرابری شرکت‌کنندگان به این اتفاق مهم رونق بخشید. خیلی‌ها فکر نمی‌کردند بشود نمایشگاه را با این عظمت برگزار کرد اما با دعا و توسل و تلاش این امر میسر شد. از طرفی دعای پدران و مادران ما بود که کمک کرد تا بتوانیم هدف‌گذاری‌‎ها را محقق کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همگرایی‌ها و هم‌افزایی‌ها کمک کردند تا بتوانیم بار دیگر یک دورهمی خوب رسانه‌ای همراه با اتفاقات علمی را تدارک ببینیم و بازیگران و فعالان صنعت رسانه‌مان به صورت گسترده در آن حاضر شوند.

در ادامه مراسم سعید مقیسه؛ رئیس ساترا گفت: ان‌شاءالله خانواده‌های ساترا و سکوهای نمایش‌خانگی بتوانند مأموریتشان را به خوبی انجام دهند تا در محضر رهبر انقلاب روسفید باشیم و خانواده‌های ایرانی شاهد یک فضای ‌مجازی سالم با محتوای پاک باشند.

در ادامه این مراسم از بانوان حاضر در جمع که به‌تازگی صاحب فرزند شدند تقدیر شد.

عناوین برگزیده‌ها

در ادامه بیانیه هیئت داوران جشنواره رصتا قرائت شد.

در محور نخست از رسانه های دارای امکان کنترل والدین و رده بندی سنی تقدیر شد. در این بخش رسانه های نماوا، عمار یار و گپ فیلم شایسته دریافت تندیس جشنواره، جایزه نقدی و لوح تقدیر جشنواره شدند. همچنین رسانه های آفرینک و هدهد شایسته دریافت تقدیرنامه شدند.

محور دوم در این جشنواره گستردگی سرویس اعلام شد که بر اساس گستردگی سرویس، امنیت و تعامل با مخاطب، رسانه‌های فانو فیلم، ملو فیلم و آپرا شایسته دریافت تندیس، جایزه نقدی و لوح تقدیر شناخته شدند. هیئت داوران در این بخش سکوهای فیلم نو و زینما را شایسته تقدیر دانست.

در سومین محور جشنواره رصتا از سکوهای ارایه دهنده خدمات به افراد کم توان تقدیر شد. در این بخش هیچ‌یک از سکوها حائز امتیاز لازم برای دریافت تندیس جشنواره نشدند و و لوح تقدیر جشنواره به سکوهای رادیو بامیک، لیندو فیلم، کدا مویز و دیجیتون تعلق گرفت.

در آخرین بخش جشنواره رصتا از غرفه های برتر نمایشگاه رصتا تقدیر شد. در این بخش سکوی تماشاخونه از جنبه طراحی غرفه و تعامل مناسب با مراجعه‌کنندگان، شایسته دریافت تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی شد. همچنین سکوی آستان قدس رضوی (شبکه رضوی) به عنوان سکوی برتر از نگاه مخاطبان نمایشگاه و شایسته دریافت تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی اعلام شد. سکوی آنتن دیگر سکوی برتر این بخش در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی معرفی شد و تندیس، جایزه نقدی و لوح تقدیر جشنواره را دریافت کرد. در نهایت آفند استودیو نیز در محور تعامل، گفت و گو و راهنمایی مناسب مراجعه کنندگان به عنوان دیگر غرفه برتر نمایشگاه معرفی شد و تندیس، جایزه نقدی و لوح تقدیر جشنواره رصتا را دریافت کرد.

انتهای پیام
captcha