بیانیه جامعه قرآنی وزارت بهداشت در پی حادثه تروریستی کرمان
کد خبر: 4191964
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

بیانیه جامعه قرآنی وزارت بهداشت در پی حادثه تروریستی کرمان

جامعه قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی صورت گرفته در گلزار شهدای کرمان این حرکت رذیلانه را موجب بیداری و وحدت ملت دانست.

بیانیه جامعه قرآنی وزارت بهداشت در پی حادثه تروریستی کرمان

به گزارش ایکنا، جامعه قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در پیامی اقدام تروریستی دشمنان ایران اسلامی را محکوم کرد و این حرکت را موجب بیداری و وحدت ملت و محبت و ارادت بیشتر به آرمان شهیدان دانست. متن این پیام به شرح زیر است:

«باسمه تعالی 

«سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ»(شعرا/۲۲۷)
دستان پلید و شیطانی دشمنان قسم خورده ایران و اسلام، بار دیگر به خون فرزندان بی‌گناه ملت آغشته شد و عمق رذالت و خباثت خود را نمایان‌تر ساخت.

بدون شک حمله تروریستی در گلزار شهدای کرمان، نشانه درماندگی، زبونی و حقارت دشمنان جنایتکار این ملت است؛ دشمنانی که حتی از زائران و علاقمندان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هراس دارند و انتقام شکست‌های خود را در محور مقاومت، از زنان و مردان و کودکان بی دفاع، می‌گیرند.

دشمنان ایران اسلامی بدانند، آنچنان که امام راحل ما فرمود، «بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شوند»، خون‌های پاکی که در امتداد خون سردار دلها ریخته شده، موجب بیداری و وحدت ملت و محبت و ارادت بیشتر به آرمان شهیدان خواهد شد و به اذن و یاری خداوند، این جنایت رذیلانه، بی‌پاسخ و مکافات نخواهد ماند.

جامعه قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، با ابراز تأسف از این حادثه دلخراش و محکومیت شدید عاملان آن، شهادت هموطنان عزیزمان را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران و خانواده‌های عزیز این شهدا، تسلیت می‌گوید و شفای عاجل مجروحان را از خدای متعال مسئلت دارد.

جامعه قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور» 

انتهای پیام
captcha