اعلام اسامی گروه‌های تواشیح برای اجرا در مسابقات بین‌المللی قرآن
کد خبر: 4193412
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶

اعلام اسامی گروه‌های تواشیح برای اجرا در مسابقات بین‌المللی قرآن

اسامی گروه‌های تواشیح برای اجرا در چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران که اواخر بهمن‌ها برگزار می‌شود، اعلام شد.

اسامی گروه‌های تواشیح برای اجرا در مسابقات بین‌المللی قرآن اعلام شد

به گزارش ایکنا، ستاد برگزاری چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، طی اطلاعیه‌ای نتایج فراخوان ارسال آثار گروه‌های همسرایی و همخوانی قرآن کریم جهت اجرا در این مسابقات را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: 

«کمیته محافل و نشست‌های تخصصی ستاد برگزاری چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران ضمن تقدیر و تشکر از گروه‌های تواشیح که برای این دوره از مسابقات با ارسال آثار خود در فراخوان این کمیته حضور داشته‌اند نتایج این فراخوان را اعلام می‌کند. 

طبق بررسی‌های انجام شده در دبیرخانه مسابقات، در مجموع هفت اثر از آقایان و سه اثر از بانوان که دارای سطح بالای فنی، لحنی و محتوایی خاص این دوره بوده‌ برای اجرا در محل برگزاری مسابقات برگزیده شدند.

ضمن احترام به همه آثار ارسالی، مطابق بررسی‌های انجام شده، برخی آثار از لحاظ محتوایی حاوی ظرفیت‌ها و مضامین بین‌المللی نبوده و البته به لحاظ کیفی در فضای ملی قابل استفاده است.

آقایان

گروه اهل بیت تهران
گروه معراج قم
گروه حبل‌المتین زنجان
گروه شمیسا اصفهان
گروه الغدیر تهران
گروه ملی وزارت نفت(نخبگان قرآنی وزارت نفت)
گروه اثنی عشر خوزستان

بانوان

گروه صهبا تهران
گروه اهل الکساء البرز 
گروه آفاق تهران

یادآور می‌شود مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه طی فراخوانی از گروه‌های تواشیح در دو بخش بانوان و آقایان خواسته بود تا طی روزهای بیستم مهر تا بیستم آبان‌ آثار خود را به دبیرخانه مسابقات ارسال کنند. در نهایت 25 اثر دریافت شد که از بین آنها گروه‌های معرفی شده برای اجرای آثار خود انتخاب شدند.

زمانبندی اجرای آثار منتخب در چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن متعاقباً ازسوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و ستاد برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن ایران اعلام می‌شود.»

یادآور می‌شود چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران از روز 26 بهمن‌ با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز می‌شود و رقابت‌ها تا روز اول اسفند ادامه خواهد داشت. مراسم اختتامیه نیز روز دوم اسفند برگزار می‌شود. 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha