جشنواره کشوری قرآنی «رحمت» در قم برگزار می‌شود
کد خبر: 4195727
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

جشنواره کشوری قرآنی «رحمت» در قم برگزار می‌شود

جشنواره کشوری قرآنی «رحمت» با شعار «درست و زیبا نماز بخوانیم» ویژه مدارس جامعةالقرآن کریم و اهل‌البیت(ع) قم در مقاطع پیش‌دبستانی و دوره اول ابتدایی برگزار می‌شود.

جشنواره کشوری قرآنی «رحمت» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از قم، جشنواره کشوری قرآنی «رحمت» با شعار «درست و زیبا نماز بخوانیم»، ویژه مدارس جامعةالقرآن کریم و اهل‌البیت(ع)، در مقاطع پیش‌دبستانی و دوره اول ابتدایی برگزار می‌شود.

این جشنواره هر ساله در بین ۵۱ مدرسه قرآنی مؤسسه جامعة‌القرآن الکریم و اهل‌البیت(ع)، با هدف آموزش و ترویج مفاهیم سوره‌های جزء 30، بین دانش‌آموزان و به‌صورت غیرمستقیم برگزار می‌شود.

موضوع جشنواره سوره‎های نماز بوده که در قالب نمایش، قصه‌گویی، بازی کلاسی و همخوانی شعر‌ها در مورد نماز از کتاب سوره‌های نماز، تألیف حجت‌السلام والمسلمین سیدمحمدمهدی طباطبایی، مدیرعامل مؤسسه به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود. 

موضوعات و مفاهیم جشنواره رحمت امسال نیز از ۱۸ آذرماه تا ۲۸ دی‌ماه توسط مربیان قرآنی مدارس جامعة‌القرآن که تربیت‌یافتگان مؤسسه هستند در ساعت فوق برنامه و در یک کار گروهی و کلاسی با دانش‌آموزان کار شد، هم‌چنین مطابق سال‌های گذشته قبل از برپایی جشنواره، به همه چهار هزار و ۵۰۰ نفر دانش‌آموز مدارس قرآنی جامعةالقرآن جوایزی اهدا شد.

زمان داوری جشنواره نیز از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه جاری مصادف با دهه فجر بوده و در پایان از برگزیدگان و مدیران نمونه و مربیان برتر نیز با جوایز ویژه تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha