انتشار مجموعه «رنگارنگ» ویژه خردسالان از سوی جامعة‌القرآن‌
کد خبر: 4199813
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

انتشار مجموعه «رنگارنگ» ویژه خردسالان از سوی جامعة‌القرآن‌

معاونت آموزش جامعة‌القرآن‌ الکریم و اهل بیت(ع) به تازگی، مجموعه کتاب‌های رنگارنگ را ویژه گروه سنی 3 تا 4 سال منتشر کرده است.

انتشار مجموعه رنگارنگ ویژه خردسالان از سوی جامعة‌القرآن‌الکریمبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جامعة‌القرآن، مجموعه کتاب‌های رنگارنگ شامل پنج مجلد با عناوین رنگ‌ها، حیوانات، میوه‌ها، طبیعت و اعداد از سوی جامعة‌القرآن‌الکریم ویژه گروه سنی 3 تا 4 سال در شمارگان محدود به چاپ رسیده است.

این مجموعه در راستای مهارت‌آموزی این گروه سنی و آشنایی آنها با پدیده‌های جهان و کشف واقعیت‌های جهان هستی منتشر شده است و در توصیف این مجموعه آمده است:

در گروه سنی قبل از دبستان، کودکان در حال کشف جهان و واقعیت‌های آن هستند و کتاب‌خوانی تأثیر خوبی بر رشد شناختی کودک، افزایش دایره لغات و شناخت دنیای اطرافشان می‌گذارد. در این دوره آموزش‌های غیر مستقیم بسیار مفید و مؤثر است، بنابر این کتاب‌ها می‌توانند نقش کلیدی در آموزش و پرورش کودکان داشته باشند.

در این مجموعه سعی شده است تا شناخت اولیه جهان پیرامون و مفاهیم اولیه زبانی، با استفاده از روش آموزش غیر مستقیم بیان شود، غیر از محتوای آموزشی نقش مربی در این نوع آموزش بسیار مهم است. شایسته است مربیان بزرگوار در آموزش دوره کتاب‌های رنگارنگ برای ارائه محتوای آموزشی اقدام به طراحی فعالیت در قالب‌هایی مانند بازی، قصه‌گویی، نمایش و ... کنند تا فرایند آموزش به روش غیر مستقیم برای خردسالان به بهترین وجه حاصل شود.

علاقه‌مندان به منظور تهیه این مجموعه و همچنین شرکت در دوره تربیت مربی می‌توانند به شماره تلفن 02537156 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha