محافل انس با قرآن در مدارس استان تهران برگزار می‌شود
کد خبر: 4196460
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶
به مناسبت دهه فجر

محافل انس با قرآن در مدارس استان تهران برگزار می‌شود

بیش از 50 محفل انس با قرآن در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در مدارس شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود.

برگزاری محافل انس با قرآن در مدارس شهرستان‌های استان تهران

به گزارش ایکنا، مجموعه محافل انس با قرآن کریم به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران و به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر با عنوان جشن مدرسه انقلاب برگزار می‌شود.

بر همین اساس این محافل که تعداد آن‌ها به بیش از 50 محفل خواهد رسید، از روز دوشنبه نهم بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا پایان دهه فجر ادامه خواهد داشت. 

در این برنامه علاوه بر برگزاری محافل انس با قرآن که با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی خواهد بود، برنامه‌ها و مسابقه جنبی جذاب و متنوع دیگری نیز برنامه‌ریزی شده است. 

بر اساس گزارش ایکنا در روز اول اجرای این برنامه که دوشنبه نهم بهمن‌ماه خواهد بود، پنج مدرسه از بین مدارس شهرری میزبان این محافل خواهند بود. این مدارس شامل مدرسه غیرانتفاعی 22 بهمن، مدرسه امام حسن مجتبی(ع)، دبیرستان شهید باهنر، مدرسه استعدادهای درخشان متوسطه اول و مدرسه استعدادهای درخشان متوسطه دوم می‌شود.

علی نعمت‌‌الله‌زاده، مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران در این خصوص به خبرنگار ایکنا گفت: مقرر شده است در حوزه قرآنی اتفاقات خوبی رقم بخورد و حضور قاریان در مدارس بیشتر شود. امیدواریم برگزاری این قبیل محافل و نیز اجرای تلاوت‌های مجلسی در مدارس زمینه‌ساز اتفاقات بزرگ برای کشف استعدادهای برتر قرآنی در حوزه قرائت و حفظ شود.

برگزاری محافل انس با قرآن در مدارس شهرستان‌های استان تهران

انتهای پیام
captcha