برگزاری محفل انس با قرآن در نیروی دریایی ارتش + عکس
کد خبر: 4198532
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵

برگزاری محفل انس با قرآن در نیروی دریایی ارتش + عکس

همزمان با ایام شهادت امام هفتم محفل انس با قرآن در فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در شهرستان سیرجان برگزار شد.

برگزاری محفل انس با قرآن در نیروی دریایی ارتش + عکس

به گزارش ایکنا، همزمان با ایام شهادت امام موسی کاظم(ع) و ایام‌الله دهه فجر محفل انس با قرآن کریم در فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در شهرستان سیرجان برگزار شد. 

این محفل نورانی با حضور هیئت رئیسه فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی و نیز حضور پر شور کارکنان پایور و وظیفه این مجموعه، در مسجد الهادی برگزار شد.

در بخشی از این مراسم امین اسدی، از قاریان ممتاز استان کرمان به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت و در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد نجاتی‌نژاد، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آماد و پشتیبانی نداجا به بیان سخنانی پرداخت.

وی ضمن تسلیت شهادت امام موسی کاظم(ع) و گرامی‌داشت ایام‌الله دهه، در خصوص تلاوت و انس با قرآن،‌ گفت: اگر چه صرف نگاه کردن به آیات  قرآن کریم و قرائت عربی  آن ثواب محسوب می‌شود، ولی در درجه بالاتر باید قرآن را با معنا خواند و در آیات الهی تفکر داشت تا زمینه عمل به آیات هر روز بیشتر از روز قبل در ضمیرمان نهادینه شود. 

نجاتی‌نژاد در بخش دیگری از صحبت‌های خود در این محفل نورانی به بیان گوشه‌هایی از تأثیرات قرآن در انقلاب اسلامی و رهبری امام خمینی(ره) پرداخت. 

بر اساس گزارش ایکنا در پایان این محفل نورانی از نفرات فعال حوزه قرآن کریم در فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی راهبردی ارتش و مجموعه پایگاه پشتیبانی سیرجان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha