محفل انس با قرآن کریم در ستاد نهاجا برگزار شد
کد خبر: 4198549
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
به مناسبت روز نیروی هوایی ارتش

محفل انس با قرآن کریم در ستاد نهاجا برگزار شد

در آستانه 19 بهمن؛ روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، محفل انس با قرآن کریم در ستاد نهاجا برگزار شد.

محفل انس با قرآن کریم در ستاد نهاجا برگزار شدبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، همزمان با 19 بهمن؛ روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، محفل انس با قرآن کریم در ستاد نهاجا برگزار شد.

در این محفل که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد قاضی؛ رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ دوم سید نصرالله؛ معاون اجرایی نهاجا و جمعی از فرماندهان و کارکنان در ستاد حضور داشتند، مهدی عادلی، قاری بین المللی به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت.

در بخشی از این محفل قرآنی حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی؛ رئیس عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: پیوند میان مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی، پیوندی عمیق و عاطفی و ناگسستنی است و ایام دهه فجر یادآور ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر زورگویی‌های استکبار جهانی و ایادی آنها با تکیه بر فرهنگ قرآنی است.

وی ادامه داد: بعد از 45 سال مقاومت جانانه مردم ایران در برابر فشارهای متعدد سیاسی و اقتصادی، دشمنان به این نتیجه رسانده است که برای ضربه زدن به نظام اسلامی باید از جنگ ترکیبی و شناختی استفاده کنند اما ملت ایران در برابر زورگویی‌های استکبار جهانی و ایادی آنها با تکیه بر فرهنگ قرآنی تاکنون توانسته و از این پس نیز می‌تواند با اراده خود پیروزی خون بر شمشیر را رقم بزند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی با  اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارکنان این نیرو با بیان اینکه یکی از گام‌های بلندی که در جریان انقلاب موجب ریشه‌کن ساختن حکومت پهلوی شد، حرکت متهورانه نظامیان نیروی هوایی در 19 بهمن 1357 بود اظهار کرد: خواص نباید کاری کنند که پیوند عمیق میان امام و امت دچار خدشه شود و  ایشان در ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و حوزه‌های دیگر وظایف سنگینی بر دوش دارند که با سخنان امروز رهبر انقلاب سنگین‌تر نیز خواهد شد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا با بیان اینکه فرمایش رهبری در خصوص نقش خواص بدون شک در راستای منافع ملی کشور است، تاکید ایشان بر حضور فعال در انتخابات نیز به خاطر کسب همین منافع برای کشور است، تصریح کرد: با عنایت به سخنان بسیار مهم رهبر معظم انقلاب اگر خواص جامعه در ایفای نقش خود غفلت کنند، ضربه‌های سخت و جبران‌ناپذیری به این انقلاب و کشور وارد خواهد شد.

وی با اشاره به افتخارآفرینی کارکنان نیروی هوایی ارتش در بیعت با امام خمینی(ره) با بیان اینکه کارکنان شجاع نیروی هوایی ارتش در این روز با بصیرت خود نشان دادند همواره آماده جانفشانی در راه کشور و مردم هستند، تصریح کرد: این حرکت کارکنان نیروی هوایی برخاسته از فرهنگ قرآنی حاکم بر این نیرو بود و نیروی هوایی ارتش همواره توانسته از آزمون‌های مختلف سربلند بیرون بیاید و دین خود را به کشور و مردم ادا کند.

انتهای پیام
captcha