گزارش کاروان قرآنی انقلاب در مهاباد و میاندوآب + عکس و فیلم
کد خبر: 4198594
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶

گزارش کاروان قرآنی انقلاب در مهاباد و میاندوآب + عکس و فیلم

ششمین کاروان قرآنی انقلاب بعد از پایان مأموریت خود در استان کردستان‌ دو روز پیش، برنامه‌های قرآنی خود را در استان آذربایجان غربی با حضور در شهر مهاباد آغاز کرد و بعد از آن به شهر میاندوآب رفت.

به گزارش خبرنگار ایکنا، ششمین کاروان قرآنی انقلاب، بعد از پایان مأموریت خود در استان کردستان‌ دو روز پیش، فعالیت خود را در استان آذربایجان غربی با حضور در شهر مهاباد آغاز کرد و بعد از آن به شهر میاندوآب رفت که در هردوی این شهر‌ها با استقبال گرم و بی‌نظیر مردم و مسئولان این شهرها برنامه‌های خود را اجرا کرد.

اولین برنامه کاروان قرآنی انقلاب در استان آذربایجان غربی حضور در گلزار شهدای شهر و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا بود. با حضور کاروان در استان آذربایجان غربی سیدمحسن موسوی‌بلده، پیشکسوت قرآنی کشور، حبیب صداقت و  وحید وکیلی از قاریان کشور به جمع کاروان اضافه شدند.

 ادای احترام به مزار شهید خالد حیدری نخستین خلبان شهید دفاع مقدس و قرائت قرآن توسط حیب صداقت، قاری کشوری از دیگر برنامه‌های مراسم استقبال از کاروان قرآنی انقلاب در مهاباد بود. برنامه پایانی کاروان قرآنی انقلاب در مهاباد مراسم محفل انس با قرآن در مسجد جامع این شهر بود.

در این برنامه که با استقبال پرشور شهروندان مهابادی روبه‌رو شد، اساتید برجسته قرآن کریم از جمله استاد موسوی بلده «در علم تجوید قرآن در ایران»، استاد قره شیخلو «از پیشکسوتان و قرّاء صاحب نام» و قاریان ممتاز بین المللی وحید وکیلی، حبیب صداقت، محمدحسن حسن‌زاده و حافظ ممتاز و سینا طلایی، از اعضای کاروان قرآنی انقلاب در شهرستان مهاباد بودند، که قرآن تلاوت کردند.

کاروان قرانی انقلاب با پایان برنامه‌های خود در مهاباد، به سمت میاندوآب حرکت کرد و دومین مراسم محفل معنوی انس با قرآن کریم را دراستان آذربایجان غربی را برگزار کرد. این مراسم با استقبال بی‌نظیر مردم میاندوآب در مصلی بزرگ امام خمینی‌(ره) این شهر برگزار شد.

در کنار این محافل برنامه‌های جانبی شامل کارگاه‌های تخصصی دیدار با خانواده شهدا، کارگاه مشاوره و سبک زندگی و کارگاه آموزشی روش تدریس قرآن برای معلمان قرآن کریم و همچنین گارگاه حفظ و کارگاه تخصصی صوت و لحن را داریم و اساتید و دوستانی که همراه کارگاه هستند هر کدام این کارگاه‌ها را اداره می‌کنند.

انتهای پیام
captcha