اعلام مکان استقرار رادیو قرآن در مسیر راهپیمایی 22 بهمن
کد خبر: 4198844
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸

اعلام مکان استقرار رادیو قرآن در مسیر راهپیمایی 22 بهمن

مکان استقرار غرفه شبکه رادیویی قرآن در مسیر راهپیمایی 22 بهمن تهران اعلام شد.

به گزارش ایکنا، ویژه‌برنامه روز راهپیمایی ۲۲ بهمن رادیو قرآن با عنوان «فجر نور» از ساعت ۹ لغایت اذان ظهر از ایستگاه رادیویی قرآن به نشانی تهران، خیابان آزادی، نبش رودکی شمالی، روبه‌روی سازمان حج و زیارت روی آنتن می‌رود.

موقعیت غرفه رادیو قرآن بر روی نقشه

این برنامه بخش‌های مختلفی از جمله پخش سرود‌های انقلابی، برگزاری مسابقات ویژه کودک و نوجوان با رویکرد قرائت قرآن، دعوت از چهره‌های شاخص قرآنی کشور، حضور و قرائت قاریان نوجوان و بزرگسال در ایستگاه و ... دارد.

از دیگر برنامه‌های غرفه رادیو قرآن در مسیر راهپیمایی می‌توان به دعوت از خانواده شهدا و جانبازان، حضور هنرمندانه عمو اكبری در بخش شاد و قرآنی برای اقشار مختلف به ویژه نوجوانان، ارتباط تلفنی با روستاهای قرآنی، مسابقه پيامكی و حضوری با جوايز مناسب، دعوت از مداحان شاخص به مناسبت اعیاد شعبان المعظم و شنيدن خاطرات انقلاب اشاره کرد.

استقرار میز برنامه‌های جشنواره ۱۰۰ و انتظار من در ایستگاه از دیگر اقدامات این برنامه است. این برنامه به همت گروه جامعه، محافل و مسابقات با اجرای غلامرضا احمدی و مهدی صفری با تهیه‌کنندگی محبوبه کلانتر تقدیم مخاطبان می‌شود.

همچنین دیگر برنامه‌های زنده شبکه نیز در دهه فجر به این مناسبت منعطف شده و پخش بخش‌های مرتبط را دارد.

به گزارش ایکنا، خبر دیگر از رادیو قرآن این که «حكایت یك انتخاب» از تولیدات گروه فضای مجازی رادیو قرآن با موضوع بیان خدمات سازنده نمایندگان ادوار پیشین مجلس شورای اسلامی، در قالب داستان‌های كوتاه حدود صد ثانیه‌ای از ۱۱ بهمن‌ماه از رادیو قرآن و كانال‌های این رادیو در فضای مجازی و سایت شبكه رادیویی قرآن در حال انتشار است.

رادیو قرآن بر روی موج FM ردیف ۱۰۰ مگاهرتز قابل دریافت است و اطلاعات دیگر برنامه‌های این شبکه رادیویی در پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن به نشانی http://radioquran.ir/ است.

انتهای پیام
captcha