یک کشته و دو مجروح در حادثه تیراندازی کلیسای تگزاس آمریکا
کد خبر: 4199383
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴

یک کشته و دو مجروح در حادثه تیراندازی کلیسای تگزاس آمریکا

در حمله یک فرد ناشناس به کلیسایی در ایالت تگزاس آمریکا، دو نفر مجروح شدند و عامل حادثه به دست پلیس کشته شد.

به گزارش ایکنا به نقل از سی بی اس، یک زن در کلیسایی در ایالت تگزاس ایالات متحده آمریکا قبل از شروع مراسم دینی در حمله‌ای تروریستی شروع به تیراندازی کرد.

این حمله به کلیسای لیک‌وود واقع در ده کیلومتری مرکز شهر هیوستون آمریکا انجام شد.

بر مبنای گزارشات دریافتی، یک زن سی ساله مسلح با یک تفنگ به‌همراه یک کودک پنج ساله وارد کلیسا شده و به اطراف تیراندازی کرد. زن مهاجم همچنین با ادعای اینکه بمبی به همراه دارد، حاضرین در کلیسا را تهدید کرد.

اداره پلیس هیوستون در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مهاجم از پای در آمده و دو نفر از جمله کودک همراهش مجروح شدند.

در این پیام از مردم خواسته شد تا به منطقه نزدیک نشوند. تحقیقات پیرامون ارتباط کودک همراه مهاجم که به‌شدت زخمی شده است و انگیزه حمله ادامه دارد. پلیس آمریکا در پی این تیراندازی چندین واحد را به محل حادثه اعزام کرد.

اِد گونزالس، کلانتر شهر در شبکه ایکس نوشت «تیرانداز از پا درآمد» و اضافه کرد که نیروهای پلیس به مظنون شلیک کرده‌اند. براساس اعلام پلیس، مظنون یک زن ۳۰ تا ۳۵ ساله بوده و در هنگام ورود به کلیسا، کودکی ۴ تا ۵ ساله همراهش بوده است. هنوز جزئیات دیگری درباره کشته یا زخمی شدن سایر افراد یا نیروهای پلیس در این تیراندازی مخابره نشده است.

رئیس پلیس این شهر گفت: مشخص نیست که پسربچه پنج ساله توسط مأموران مورد اصابت قرار گرفته است یا خیر.  این زن که لباس نظامی پوشیده بود، کمی قبل از ساعت 2 بعدازظهر وارد کلیسای لیک وود اوستین شد و شروع به تیراندازی کرد.
 
وی افزود: یک مرد 57 ساله نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفت و زخمی شد. حال کودک در بیمارستان کودکان وخیم است در حالی که وضعیت این مرد که در بیمارستان دیگری بستری است پایدار گزارش شده است. 
 
طبق گفته مؤسسه تحقیقات دینی هارتفورد، کلیساس لیک وود، سومین کلیسای بزرگ در ایالات متحده است و موعظه‌های تلویزیونی جوئل اوستین، کشیش این کلیسا در حدود 100 کشور پخش می‌شود. در مجموع حدود 45000 نفر هر هفته در برنامه‌های مختلف این کلیسا شرکت می‌کنند.
 
انتهای پیام
captcha