پایتخت؛ آماده برگزاری مراسم میلاد صاحب‌الزمان(عج)
کد خبر: 4201681
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴

پایتخت؛ آماده برگزاری مراسم میلاد صاحب‌الزمان(عج)

سازمان زیباسازی شهر تهران از آماده‌‌سازی پایتخت به مناسبت میلاد امام ‌زمان(عج) خبر داد.

به گزارش ایکنا، به مناسبت نیمه شعبان و ولادت حضرت ولی‌عصر(عج)، پویش «عزیزم مهدی» در سراسر پایتخت اکران شده است. «ما زنده‌ایم به عشق تو یا صاحب‌الزمان» و «آقا جانم تولدت مبارک» بر سازه‌های فرهنگی از جمله عرشه پل‌ها، پرتابل‌ها و بیلبوردهای سراسر تهران به اکران درآمده است.

اکران‌های فرهنگی ویژه این دهه مبارک، آماده‌سازی و نصب ۷ عدد تلویزیون شهری و رادیو حجمی با پخش مولودی و جشن، برپایی ۲۲ نما پرچم، ۸ هزار متر پرچم سامورایی، ۱۰۰ هزار متر ریسه رنگی، ۵ هزار تخته پرچم محله‌ای از اقدامات ویژه این ایام است. 

سازمان زیباسازی شهر تهران با اجرای نورآرایی ۳۲ سازه نوری و نورافشانی در میدان ولیعصر(عج)، نصب ۴۰۰ ردیف ریسه نوری بلوطی شکل در محور ولیعصر(عج) که جلوه‌ خاصی را به شب‌های پایتخت می‌بخشد، به استقبال میلاد امام زمان(عج) رفته است. 

اجرای نورپردازی سه‌بعدی و نورافشانی

همچنین همزمان با میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت امام عصر(عج) به همت سازمان زیباسازی شهر تهران، ویدئومپینگی در برج آزادی ساعت ۱۹ امشب ۵ اسفند اکران خواهد شد و نورافشانی ویژه‌ای به مناسبت جشن میلاد صاحب‌الزمان(عج) در میدان حضرت ولیعصر(عج) و دریاچه شهدای خلیج‌فارس ساعت ۲۱ امشب به نمایش درخواهد آمد.

همچنین اکران ابتکاری بالن آرزوهای چیتگر و برپایی جشن و سروری با شکوه در ورزشگاه شیرودی، اجرای ویدئومپینگ در برج آزادی، نورافشانی در میدان ولیعصر(عج)، میادین و مساجد شاخص در سطح شهر تهران نیز از دیگر برنامه‌های سازمان زیباسازی شهر تهران به مناسبت میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت صاحب‌الزمان (عج) در این شب باشکوه در پایتخت است.

انتهای پیام
captcha