هیچ انقلابی بلافاصله بعد از پیروزی، انتخابات برگزار نکرده است
کد خبر: 4202934
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶
رئیس جهاددانشگاهی:

هیچ انقلابی بلافاصله بعد از پیروزی، انتخابات برگزار نکرده است

رئیس جهاددانشگاهی وظیفه دانشگاهیان مبنی بر شرکت در انتخابات و روشنگری و تشویق برای حضور مردم و انتخاب اصلح را مهم خواند و گفت: هیچ انقلابی بلافاصله بعد از پیروزی، انتخابات و همه‌پرسی برگزار نکرده است.

به گزارش ایکنا، ایرنا نوشت: حسن مسلمی‌نائینی، رئیس جهاددانشگاهی که امروز 11 اسفندماه برای انداختن رأی خود در انتخابات دوازدهمین دوره‌ مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره‌ مجلس خبرگان در دانشگاه تربیت مدرس تهران حضور یافته بود، با بیان اینکه، هیچ انقلابی بلافاصله بعد از پیروزی اقدام به همه پرسی و انتخابات نکرده یادآور شد: اما در انقلاب اسلامی ایران با رهبری حکیم فرزانه حضرت امام خمینی(ره) و اعتماد زیادی که ایشان به مردم داشتند، کمتر از دو ماه بعد از پیروزی انقلاب همه پرسی برای تعیین نظام برگزار شد.

وی افزود: مردم نیز به این اعتماد پاسخ شایسته‌ای داده و با اکثریت قریب به اتفاق یعنی ۹۸/۲ درصد به نظام جمهوری اسلامی، رأی مثبت دادند و در ادامه نیز مردم برای تعیین سرنوشت خود به رغم تبلیغات فراوان دشمنان در بیش از ۴۰ همه پرسی و انتخابات شرکت گسترده داشتند.

مسلمی‌نائینی گفت: این امر باعث شد نهال کاشته شده در ابتدای انقلاب به درختی تناور و قوی تبدیل شود و همچنان برای حفظ و تقویت نظام و رفع مشکلات کشورمان لازم است مردم در میدان بوده و گسترده تر از قبل در سرنوشت خود دخالت و در انتخابات شرکت کنند.

رئیس جهاددانشگاهی با تأکید بر اینکه، امنیت و اقتدار کشور حاصل خون شهداست و حفظ و ماندگاری این امنیت و اقتدار حاصل رای مردم است، وظیفه دانشگاهیان را مبنی بر شرکت در انتخابات و روشنگری و تشویق برای حضور مردم و انتخاب اصلح، خطیر و مهم دانست.

انتهای پیام
captcha