تأثیر جشنواره‌های قرآنی در تغییر سبک زندگی در جامعه
کد خبر: 4204053
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷
تقی‌زاده مطرح کرد:

تأثیر جشنواره‌های قرآنی در تغییر سبک زندگی در جامعه

رئیس دانشگاه پیام‌نور کشور گفت: جشنواره‌های قرآنی می‌تواند بهانه‌ای برای گرد هم بودن فراهم کند تا در آیات قرآن کریم، تدبر و تامل کنیم و با عمل به آیات کتاب خدا، الگوسازی و پس از آن تغییر سبک زندگی را در جامعه مشاهده کنیم.

ابراهیم تقی زاده، رئیس دانشگاه پیام نوربه گزارش ایکنا از فارس، ابراهیم تقی‌زاده، رئیس دانشگاه پیام نور کشور امروز، 17 اسفندماه مراسم اختتامیه بیست و هفتمین  جشنواره کشوری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام‌نور که در دانشگاه پیام نور شیراز برگزار شد، با اشاره به برگزاری جشنواره قرآن و عترت در دانشگاه پیام نور افزود: به اذعان تمام مسئولان، بسیج دانشجویی و کانون‌های فرهنگی دانشگاه پیام نور، نقش محوری را در استان‌ها و شهرستان‌های کشور ایفا می‌کنند.

وی اضافه کرد: جشنواره‌های قرآنی می‌تواند بهانه‌ای برای گرد هم بودن فراهم کند تا در آیات قرآن کریم، تدبر و تامل کنیم و با عمل به آیات کتاب خدا، الگوسازی و پس از آن تغییر سبک زندگی را در جامعه مشاهده کنیم.

تقی‌زاده اظهار کرد: نبرد زندگی را کسانی نمی‌برند که قوی‌تر و سریع‌تر هستند بلکه کسانی در این نبرد برنده می‌شوند که به توانمندی و اراده خودشان متکی‌ هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور با تاکید بر اینکه پیام نور یک دانشگاه ارزشی و فرهنگی است، گفت: ما صرفاً یک دانشگاه ترکیبی هستیم که از شیوه‌های مختلف آموزشی استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به اهداف این دانشگاه گفت: ایجاد باشگاه‌های مهارتی، خانه‌های خلاق و مراکز رشد، بخشی از اهداف این دانشگاه است که در دستور کار قرار گرفته دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور بیان کرد: در دروس عملی، آزمایشگاه و دکتری کلاس‌ها تماماً حضوری برگزار می‌شود و آزمون‌هایی که به سبک کنکور انجام می‌شود درصد پذیرفته شدگان آزمون‌های استخدامی را بالا برده و موقعیت دانشجویان پیام نور در آزمون استخدامی را بیشتر می‌کند.

تقی‌زاده با بیان اینکه ۳۷۰۰ دانشجو در ۳۶۰ واحد دانشگاهی در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند، گفت: حدود ۱۱ هزار استاد حق‌التدریس و ۴۰۰۰ هیئت علمی در دانشگاه‌های پیام نور مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام
captcha