مردم غزه با تمسک به قرآن در برابر ظلم ایستاده‌اند
کد خبر: 4209314
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۷
سردار حسن‌زاده:

مردم غزه با تمسک به قرآن در برابر ظلم ایستاده‌اند

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با تاکید بر اینکه مردم مظلوم غزه به اتکای قرآن در برابر ظلم ایستادگی می‌کنند، گفت: انس مردم غزه با قرآن بسیار وسیع و عجیب است که به آنها روحیه جهاد و مقاومت می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایکنا، محفل انس با قرآن کریم قوه قضائیه، شب گذشته، یکشنبه ۱۹ فروردین‌ماه همزمان با بیست‌و‌هفتمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری، رئیس دیوان عالی کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدکاظم موحدی، دادستان کل کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات، غلامعلی محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها، علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب استان تهران، علی القاصی‌مهر، رئیس کل دادگستری استان تهران، حجت‌الاسلام محمد تقیان، فرمانده مرکز مقاومت بسیج قوه قضائیه، سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ و جمعی از مدیران، قاریان و فعالان قرآنی دستگاه قضا در مجتمع حضرت امام خمینی(ره) دادگستری استان تهران برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای قوه قضائیه، شهدای دفاع مقدس و شهدایی که در چند روز اخیر در دمشق به شهادت رسیدند و همچنین شهدای راسک و چابهار با تعریفی از بسیج از زبان مقام معظم رهبری گفت: ایشان در هفته بسیج چند سال گذشته فرمودند امام، آفریننده بسیج و پدر بسیج است و می‌فرماید که افتخارم این است که یک بسیجی باشم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند اگر کسی شأن بسیج را درک کند به سخنان امام در مورد بسیج باید توجه کند؛ ایشان در ادامه فرمودند: بسیج یعنی مقاوم‌سازی حداکثری کشور در مقابل تهدیدها و این نگرش بسیار جامع است و این یعنی بسیج برای دور کردن همه تهدیدات و خطر‌ها از کشور، نظام و ملت اسلامی تشکیل شده است.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با بیان اینکه امام خمینی(ره) در مورد بسیج می‌فرمایند: «بسیج لشکر مخلص خداست»، گفت: بعد می‌فرمایند بسیج مدرسه عشق است. لذا بسیجی هرجا حرکت کند در مقابل دشمن است. امروز در جهان و در کشور‌های مختلف لشکریانی هستند برای امیال و اشخاص می‌جنگند، اما بسیج فقط و فقط برای خدا حرکت می‌کند. بسیج مدرسه عشق، عاشق خدا و خادم مردم است. بسیج عاشق‌پرور است و باید خصوصیات یک عاشق الهی را در یک بسیج متبلور کرد.

حسن‌زاده با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها بر جنبه‌های فرامرزی بسیج تاکید کرده‌اند، گفت: این روز‌ها می‌بینیم که این جنبه بسیج به خوبی اتفاق افتاده است. امروز شما می‌بینید که تبلور مقاومت، پایداری و ایستادگی بسیج اسلامی در غزه رخ داده است که این مبارزات باعث رسوایی تمام‌عیار رژیم صهیونیستی شده است و منشا همه این اتفاقات در شجره طیبه بسیج است.

وی با بیان اینکه امروز تمام کشور‌های اسلامی دارای بسیج هستند و همه برای مبارزه با ظلم مشترک هستند، گفت: امروز شاهد این هستیم که با بسیج بزرگترین پیروزی مقاومت اسلامی در غزه شکل می‌گیرد و بزرگترین شکست غیر قابل ترمیم در رژیم صهیونیستی رخ می‌دهد.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ تصریح کرد: امروز تنها یک محور جریان مقاومت بسیج، تا این حد اسرائیل را به خاری رسانده است و حقیقتا رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی نظامی، امنیتی، سیاسی و اجتماعی شده است. امروز صهیونیست به جایی رسیده است که راهبرد ندارد و در دستگاه محاسباتی خود شکست خورده است.

وی با بیان اینکه بعد از عملیات طوفان‌الاقصی که پیروزی‌هایی را به ارمغان آورد، جریانات بعد از این عملیات از عظمت آن بیشتر است، گفت: هیمنه استکبار با این عملیات فرو ریخت، تصور از قدرت رژیم صهیونیستی در اذهان عمومی محو و بیشترین نفرت از این رژیم در جهان ایجاد شد. رژیم اشغالگر بیش از ۷۰ سال تلاش کرد جایگاهی بین‌المللی در جهان به دست بیاورد، اما آنها امروز جز منفورترین انسان‌ها هستند و جایگاهی در دنیا ندارند.

حسن‌زاده با بیان اینکه رژیم صهیونیستی باز هم در محاسباتش اشتباه کرده و در آینده از تصمیمات غیر منطقی خود پشیمان خواهد شد، گفت: تصور این است اینها از کرده خودشان پشیمان هستند و این مبنای مقاومت است که امروز در جهان نهادینه شده است.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با تاکید بر اینکه مردم مظلوم غزه به اتکای قرآن در برابر ظلم ایستادگی می‌کنند، گفت: انس مردم غزه با قرآن بسیار وسیع و عجیب است تا جایی که در یک لشکر یکصد نفره بیش از نیمی از آنها حافظ کل قرآن و باقی آنها قاری و حافظ چند جز از قرآن هستند. این انس با قرآن به آنها روحیه جهاد و مقاومت می‌دهد و این انس با قرآن خود یک حرکت مقاومت، ایستادگی در مقابل کفر و استکبار است.

انتهای پیام
captcha