فراخوان برگزاری نماز عید فطر در مسجدالاقصی
کد خبر: 4209771
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۹

فراخوان برگزاری نماز عید فطر در مسجدالاقصی

درحالی که فردا چهارشنبه در فلسطین عید سعید فطر اعلام شده است، جوانان فلسطینی فراخوانی برای برگزاری نماز در مسجدالاقصی صادر کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطين اون لاين، جنبش‌های جوانان فلسطینی در شهر ام الفحم در سرزمین‌های ۱۹۴۸ و در شهر قدس اشغالی برای اقامه نماز عید فطر (فردا چهارشنبه ۱۰ آوریل) در مسجد الاقصی فراخوان دادند.

در این فراخوان بر لزوم حضور گسترده در مسجد الاقصی در صبح روز عید فطر و و روزهای آینده تاکید شد.

جوانان فلسطینی بر ضرورت حضور دائمی در مسجدالاقصی با توجه به طرح توطئه‌های شهرک یهودی‌نشین برای ذبح گاو سرخ، هتک حرمت مسجد و تحمیل تقسیم زمانی و مکانی آن تاکید کرد.

در این فراخوان بر حضور گسترده مردم در روز عید در تمامی میادین به خاطر غزه که از مقدسات اسلامی و شرف امت عربی و اسلامی دفاع کرده است، تاکید کردند.

همچنین بر ضرورت مشارکت گسترده در راهپیمایی حمایت از غزه و نیروهای مقاومت تاکید کردند.

جوانان انقلابی از توده‌های فلسطینی خواستند از همه مساجد و میادین کرانه باختری برای حمایت از غزه جمع شده و راهپیمایی‌ خشم بیرون برگزار کنند و در کنار مردم بایستند و از مقاومت حمایت کنند.

فراخوان‌های جوانان برای تشدید فعالیت‌های مقاومت در کرانه باختری و انجام عملیات‌های قهرمانانه در پاسخ به قتل عام‌های اشغالگرانه در غزه، کرانه باختری و قدس و حمایت از اماکن مقدس اسلامی، به ویژه مسجد الاقصی، ادامه دارد.

در این فراخوان‌ها بر لزوم قیام و مشارکت هر فرد آزاده و انقلابی و هر کسی که دارای سلاح است، در جنگ طوفان الاقصی در کرانه باختری و قدس اشغالی تأکید شده است.

جوانان فلسطینی خواهان برافروختن خشم بیشتر در مقابل اشغالگران، به تلافی خون شهدای جاری در نوار غزه، حمایت از مسجد الاقصی و در پاسخ به جنایات اشغالگران در کرانه باختری شدند.

انتهای پیام
captcha