ادارات فارس ساخت نمادهای شهدای مرتبط با دستگاه خود را پیگیری کنند
کد خبر: 4211808
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹

ادارات فارس ساخت نمادهای شهدای مرتبط با دستگاه خود را پیگیری کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس از ادارات استان خواست تا ساخت نمادهای شهدای مرتبط با دستگاه خود را پیگیری کنند.

محسن نعمتی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محسن نعمتی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس امروز، 3 اردیبهشت در جلسه ستاد برگزاری کنگره شهدای کارمند استان گفت: ادارات استان فارس باید ساخت نمادهای شهدای مرتبط با دستگاه خود را پیگیری کنند و زمینه‌سازی برای برگزاری کنگره شهدا به صورت باشکوه و الهام‌بخش را دستور کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه فرمانداری‌ها موظف هستند برنامه‌ریزی برای برگزاری اجلاسیه‌های شهدا در سطح شهرستان را با جدیت مدیریت کنند، ادامه داد: تالیف و نگارش کتاب نقش ادارات در دفاع مقدس توسط همه ادارات بسیار مهم است و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری می‌تواند این موضوع را پیگیری کند.

نعمتی با تاکید بر نقش ویژه استانداری فارس در دوران دفاع مقدس بیان کرد: استانداری فارس هم در ستاد پشتیبانی جنگ و هم در ستاد بازسازی آبادان و مهران و دیگر مناطق نقش برجسته‌ای داشته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس تأکید کرد: ادارات استان فارس باید در زمینه تعیین تعداد و مشخصات شهدای کارمند و همچنین اقدامات مرتبط با کنگره شهدای کارمند نهایت همکاری را داشته باشند.

وی همچنین به انتخاب شهید عزیز قاضی به عنوان شهید شاخص استان اشاره کرد و گفت: این شهید عزیز از مدیران و کارکنان استانداری فارس بوده‌اند و سالن جلسات استانداری از سال‌ها قبل به نام این شهید گرانقدر مزین شده است.

انتهای پیام
captcha