بيانات رهبر معظم انقلاب در جمع كاركنان نيروهای دريايی منتشر شد
کد خبر: 2159507
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۲

بيانات رهبر معظم انقلاب در جمع كاركنان نيروهای دريايی منتشر شد

گروه فضای مجازی: نمايه صوتی بيانات رهبر معظم انقلاب در ديدار كاركنان و خانواده‌های نيروهای دريايی ارتش و سپاه، در پايگاه اينترنتی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، فايل صوتی بيانات رهبر معظم انقلاب در ديدار كاركنان و خانواده‌های نيروهای دريايی ارتش و سپاه به همراه فايل‌های صوتی بيانات معظم‌له در قدردانی از عوامل نداجا در منطقه عملياتی كُنارك و نيز پيام راديويی ايشان به ناو جماران از مركز فرماندهی ناوگان جنوب، در پايگاه اينترنتی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری قرار گرفت.
بنابر اين گزارش، رهبر معظم انقلاب روز يكشنبه دوم تيرماه، با حضور در قرارگاه مقدم نيروی دريايی ارتش در ناوگان جنوب، از نزديك در جريان فعاليت‌ها و اقدامات يگان‌های دريايی ارتش در خليج فارس و دريای عمان و آب‌های آزاد قرار گرفتند.
ايشان در هنگام بازديد، با حضور در مركز ارتباطات قرارگاه مقدم، در پيامی راديويی به ناو جماران، از زحمات فرماندهان و كاركنان نيروی دريايی ارتش در طراحی و ساخت ناو جماران تشكر كردند. معظم‌له همچنين با حضور در مركز كنترل فرماندهی ناوگان جنوب، از زحمات و تلاش‌های فرماندهان و نيروهای منطقه دوم ولايت و منطقه سوم كُنارك، تشكر و قدردانی كردند.
علاقه‌مندان می‌توانند برای دريافت نمايه صوتی اين ديدارها، با كيفيت‌های مختلف و يا برای دسترسی به كد اين فايل‌ها جهت استفاده در سايت يا وبلاگ خود، به پايگاه اينترنتی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری مراجعه كنند.
captcha