برگزاری دوازدهمین جشنواره حدیث در منطقه سوم کنارک
کد خبر: 4170554
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸

برگزاری دوازدهمین جشنواره حدیث در منطقه سوم کنارک

دوازدهمین جشنواره حدیث در منطقه سوم دریایی کنارک برگزار می‌شود.

دوازدهمین جشنواره حدیثبه گزارش ایکنا، دوازدهمین جشنواره حدیث با محوریت کتاب «نماز در سیره و سخن امام علی(ع)» ویژه کارکنان پایور و وظیفه، خانواده‌ها و دانشجویان منطقه سوم دریایی نبوت کنارک برگزار می‌شود.

بنابر گفته ناوسروان سعید ملایی، مسئول قرآن، عترت و نماز منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش (کنارک) «این جشنواره در مرحله مقدماتی طی بازه زمانی مهر و آبان‌ماه به صورت غیر حضوری در سطح منطقه و همزمان با سایر مناطق و یگان‌های نداجا برگزار خواهد شد و مرحله دوم این جشنواره نیز به صورت غیر حضوری ویژه منتخبان مرحله نخست انجام می‌شود، سپس برگزیدگان برای رقابت با برترین‌های ادارات ارتش چون نیروی زمینی، هوایی، پدافند هوایی و ستاد آجا در آذرماه با هم به رقابت می‌پردازند».

متقاضیان علاقه‌مند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به اداره قرآن، عترت و نماز منطقه یا مجمع فرهنگی حضرت فاطمه الزهرا(س) کنارک مراجعه کنند یا با شماره‌های 05435386225 و 09919674954 تماس بگیرند.

یادآور می‌شود، به برترین‌ها در سطح منطقه سوم نبوت کنارک، کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس، قم و جوایز نقدی همراه با تقدیرنامه اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha