مقاومت وارد مرحله جديدی از درگيری با دشمن صهيونيستی شده است
کد خبر: 2455265
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۱

مقاومت وارد مرحله جديدی از درگيری با دشمن صهيونيستی شده است

گروه بين‌الملل: نخست‌وزير دولت منتخب فلسطين(حماس) طی سخنانی تأكيد كرد: مقاومت وارد مرحله جديدی از درگيری با دشمن صهيونيستی شده است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از روزنامه «السبيل» چاپ اردن، اسماعيل هنيه، نخست‌وزير دولت منتخب فلسطين(حماس) كه ديروز، هفتم آذرماه، در مراسم تجليل از خانواده‌های شهدای تجاوز اخير اسرائيل به غزه در اين منطقه سخن می‌گفت، اظهار كرد: فلسطين و مقاومت در برابر مرحله جديدی از مراحل درگيری با دشمن قرار گرفته‌اند؛ مرحله‌ای كه با خون، شهادت و وحدت آن را نوشتيم و در جنگ هشت روزه آن را افتتاح كرديم.
اسماعيل هنيه در ادامه افزود: اين مرحله ايستگاهی بين مرحله آمادگی و توسعه و همچنين مرحله دفاع برای آزادسازی سرزمين و قدس شريف و بستری برای روانه‌شدن ملت فلسطين به سوی محقق‌ساختن طرح آزادسازی اراضی اشغالی است.
هنيه همچنين تصريح كرد: زمانی كه از فلسطين سخن می‌گوييم، منظور همان فلسطينی است كه آن را می‌شناسيم و قهرمانان مقاومت مرزهای آن را از منطقه «ناقوره» تا «رفح» و از بحر تا نهر ترسيم كرده‌اند.
نخست‌وزير دولت منتخب فلسطين خاطرنشان كرد: ملت فلسطين مقاومت را در آغوش گرفته و از پايه و اساس بر مبنای مقاومت و انقلاب پرورش يافته است.
گزارش خبرگزاری فلسطين(معا) نيز حاكی است، اسماعيل هنيه ديروز در ديدار با هيئت‌های اعزامی كشورهای مختلف به غزه از جمله لبنان، تركيه، قطر و مصر تأكيد كرد: ورود اين هيئت‌ها به غزه كه از نخستين لحظات جنگ با اسرائيل آغاز شد، نشان می‌دهد كه پيروزی مقاومت هديه‌ای برای فلسطين و كل امت عربی و اسلامی است و امت اسلام با قدرت در كنار ملت فلسطين ايستاده است.
captcha