رونمایی از کتاب «بحر تا نهر» در همایش قدس محور وحدت
کد خبر: 4052942
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷

رونمایی از کتاب «بحر تا نهر» در همایش قدس محور وحدت

کتاب «بحر تا نهر» که به همت پژوهشگاه مطالعات تقریبی تهیه شده است، در همایش بین‌المللی «قدس شریف، محور وحدت امت اسلامی» در تهران رونمایی شد.

رونمایی از کتاب «بحر تا نهر» در همایش قدس محور وحدتبه گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، این کتاب عصر دیروز سه‌شنبه، ششم اردیبهشت‌ماه در حاشیه همایش بین المللی «قدس شریف، محور وحدت امت اسلامی» به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب و اتحادیه جوانان و نوجوانان مخالف اشغالگری در سالن رسول اکرم(ص) مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن در تهران برگزار شد.

این مراسم با حضور حجتالاسلام والمسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت الاسلام راشدی نیا سرپرست پژوهشگاه مطالعات تقریبی، سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی، خالد قدومی نماینده جنبش حماس در تهران و ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران برگزار شد.

این کتاب در 4 فصل و 15 مقاله توسط پژوهشگاه مطالعات تقریبی به رشته تألیف درآمده و موقعیت تاریخی و پیشینه قدس از منظر قرآن کریم، مبانی اعتقادی قرآن در برابر یهود، نژاد پرستی یهود و چالش‌های صهیونیسم و آینده‌پژوهی قدس و فلسطین‌ از بخش‌های مختلف این کتاب است.

انتهای پیام
captcha