گرامیداشت سالروز نداجا با اعزام کاروان قرآنی سواحل مکران
کد خبر: 3767211
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
با شعار «وحدت و همدلی» انجام می‌شود؛

گرامیداشت سالروز نداجا با اعزام کاروان قرآنی سواحل مکران

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کاروان قرآنی سواحل مکران با شعار «وحدت (شیعه و سنی) و همدلی (نیروهای مسلح)» از فردا، ششم آذرماه به مدت سه روز در مناطق یک، دو و سه نداجا به اجرای برنامه می‌پردازند.

ناوسروان جاسم مطور، مدیر دارالقرآن اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ج.ا.ا در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده گرامیداشت هفتم آذر سالروز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: محفل انس با قرآن با تلاوت قاریان کشوری و ارائه محفوظات توسط حفاظ این نیرو، همراه با ضبط و پخش از سوی شبکه و رادیو قرآن، هشتم آذرماه در ستاد نداجا برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اعزام کاروان قرآنی سواحل مکران با شعار «وحدت (شیعه و سنی) و همدلی (نیروهای مسلح)»، اظهار کرد: این کاروان از سه‌شنبه، ششم آذرماه، حرکت خود را به مدت سه روز از منطقه یکم امامت (بندرعباس) با اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی با حضور قاریان سپاه و نیروی انتظامی همچنین برادران اهل‌تسنن در این منطقه آغاز می‌کند.
مطور اضافه کرد: سپس با حضور در منطقه دوم (جاسک) به اجرای برنامه‌های قرآنی می‌پردازند و در سومین روز نیز در منطقه سوم کنارک محافل و مسابقات قرآنی برگزار می‌کند.
وی ادامه داد: همچنین مسابقه حفظ موضوعی قرآن ویژه روحانیون نداجا با محوریت کتاب «دقایقی با درس‌هایی از قرآن» برپا می‌شود که آزمون آن طی مقاطع مختلف زمانی اخذ و به برترین‌ها هدایایی به رسم یاد بود اهدا می‌شود.
انتهای پیام

captcha