حماس: بمباران غزه تلاش ناکام صهیونیست‌ها برای توقف مقاومت است
کد خبر: 3981789
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶

حماس: بمباران غزه تلاش ناکام صهیونیست‌ها برای توقف مقاومت است

سخنگوی حماس در واکنش به بمباران روز گذشته غزه از سوی صهیونیست‌ها، این اقدام را تلاشی ناکام برای متوقف کردن مقاومت خواند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روسیاالیوم، حازم قاسم سخنگوی رسانه‌ای حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد بمباران صهیونیست‌ها در غزه تلاشی ناکام برای متوقف کردن مقاومت مردم ما برای بازیابی حقوق خود و تلاشی مذبوحانه برای بازسازی چهره آنها است که در نبرد سیف القدس خدشه‌دار شده است.

قاسم در این بیانیه افزود: مردم ما و مقاومت آنها به مبارزه مشروع خود برای دستیابی به حق زندگی با آزادی و عزت با وجود رژیم ستمکار صهیونیستی ادامه خواهند داد.

سخنگوی جنبش حماس تأکید کرد: اشغالگران مانند همیشه در تغییر معادلات یا تحمیل  خواست‌های خود شکست خواهند خورد. وی تأکید کرد که این سیاست‌ها نه مردم و نه مقاومت را مرعوب می‌کند و آنان را از ادامه مسیر و مقاومت و دفاع از سرزمین و مقدسات و حقوق خود منصرف نخواهد کرد. 

وی تأکید کرد که مسئولیت کامل عواقب و پیامدهای ادامه روند تشدید بحران بر عهده اشغالگران اسرائیلی است.

منابع محلی فلسطینی بامداد یکشنبه از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اهدافی در جنوب نوار غزه خبر دادند.

خبرگزاری فلسطینی شهاب در این باره اعلام کرد که هواپیماهای جنگی اشغالگران، پایگاه بدر در منطقه نتزاریم، جنوب شهر غزه را بمباران کردند و یک فروند موشک نیز به شمال نوار غزه شلیک شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز در بیانیه‌ای مدعی بمباران مواضع پرتاب موشک و تولید سلاح جنبش حماس شده و تصاویری در این خصوص منتشر ساخته است.

ارتش اسرائیل همچنین مدعی شده است که بمباران نوار غزه را در پاسخ به پرتاب بالون‌های آتش‌زا از این منطقه، انجام داده است.

انتهای پیام
captcha