عهد دختر شهید بدرالدین برای اقامه نماز مسلمانان در بیت‌المقدس
کد خبر: 4016314
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
در همایش شهید بدرالدین مطرح شد؛

عهد دختر شهید بدرالدین برای اقامه نماز مسلمانان در بیت‌المقدس

دختر شهید بدرالدین گفت: با پدرم عهد می‌بندم که راه او را ادامه می‌دهیم تا پرچم را به دست حضرت مهدی(عج) برسانیم و در قدس شریف، نماز خواهیم خواند.

دختر شهید مصطفی بدرالدینبه گزارش ایکنا از زنجان، زهرا بدرالدین، دختر شهید سیدمصطفی بدرالدین، شب گذشته، 4 آذرماه در اولین همایش بین‌المللی شهید سیدمصطفی بدرالدین، فرمانده شاخه نظامی حزب‌الله لبنان که با همکاری جبهه جهانی شباب‌المقاومة و هیئت ثارالله زنجان برگزار شد، اظهار کرد: سلام بر امام خمینی(ره)، مردی که انقلاب اسلامی را به ارمغان آورد و رویای انبیای الهی را محقق ساخت. سلام بر سید علی خامنه‌ای مقام معظم رهبری، سیدحسن نصرالله و همه شهدای محور مقاومت و همچنین سیدالشهدای جبهه مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی و فرمانده جهادی شهید بدرالدین و تشکر از جبهه شباب‌المقاومة و هیئت ثارالله و همه دست‌اندرکاران که با تلاش خود این همایش شکوهمند را برگزار کردند.

وی ضمن ادای احترام به رهبر و ملت ایران به خاطر جانفشانی و حمایت‌هایی که در راه یاری مستضعفان و مسئله فلسطین داشتند، با اشاره به آیه 23 سوره احزاب ابراز کرد: هنگامی که انسان شهید می‌شود، حیات را به دیگران می‌بخشد، اندازه حجم خودش غایب می‌شود اما به اندازه یک ملت، حضور پیدا می‌کند و این‌ها شهدا هستند که ارزشمندترین دارایی خود که روح و جان بود را تقدیم کردند تا به ما زندگی شرافتمندانه‌ای هدیه کنند و به چیزی عظیم‌تر که هیچ چشمی ندیده و هیچ گوشی نشنیده است، دست یافتند.

وی ابراز کرد: پدرم نیز چنین ویژگی‌هایی داشت. او سربازی در خط ولایت بود و فرمانده‌ای که هرگز از لبنان تا سوریه، یمن، فلسطین و عراق پرچم از دستش نیفتاد. پاک‌کننده آمریکا و مفقودکننده اسرائیل و نابودکننده تکفیری‌ها تا نزدیک حرم مطهر حضرت زینب(س) بود که در پیشگاهش قسم خورد که حضرت زینب دوباره اسیر نخواهد شد و دستانشان هرگز به ساحت عقیله بنی‌هاشم نخواهد رسید.

این فرزند شهید افزود: سیدحسن نصرالله در وصف پدرم چنین فرمود: فرمانده آزادسازی زمین بود، پس از گرفتن اسرا به شکل آبرومندانه با آن‌ها رفتار می‌کرد، فرمانده منحل کردن شبکه‌های مزدور و تکفیری‌ها بود و فرمانده دفاع از جبهه مقاومت بود و هیچگاه پرچم شکست را نپذیرفت.

دختر شهید بدرالدین گفت: با پدرم عهد می‌بندم که این راه را ادامه می‌دهیم که پرچم را به دست حضرت مهدی(عج) برسانیم و در قدس شریف، نماز خواهیم خواند.

انتهای پیام
captcha