انس با قرآن؛ رمز موفقیت خواهران دوقلوی اماراتی
کد خبر: 4070313
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

انس با قرآن؛ رمز موفقیت خواهران دوقلوی اماراتی

مریم و ماریا، خواهران دوقلوی اماراتی هستند که در درس و تحصیل موفقیت‌هایی کسب کرده‌اند و دلیل آن را انس با قرآن می‌دانند.

قرآن؛ رمز موفقیت خواهران دوقلوی اماراتیبه گزارش ایکنا به نقل از البیان، مریم و ماریا در امتحانات نهایی دبیرستان امتیازی 98.9 درصدی کسب کرده‌اند که به فضل حفظ قرآن بوده است.

این دو خواهر از کودکی، حفظ قرآن را آغاز کردند و با کمک خانواده و معلم مدرسه غیرانتفاعی «حکمت» در عجمان امارات، روزانه برای درس و مدرسه برنامه‌ریزی کرده و سختی‌ها و چالش‌ها را پشت سر گذاشته و به موفقیت رسیده‌اند.

آن‌ها راز موفقیتشان در تحصیل را ثبات قدم در مسیر تلاوت قرآن می‌دانند و سال گذشته با حمایت‌ها و تشویق خانواده موفق شدند کل قرآن کریم را حفظ کنند.

مریم و ماریا در کلاس یازدهم درس می‌خوانند و برای تنظیم وقتشان در مطالعه دروس و مرور قرآن کریم در مؤسسه قرآن و سنت شارجه برنامه‌ریزی منظمی دارند. آن‌ها دوست دارند در آینده در رشته پزشکی درس بخوانند.

مریم در گفت‌و‌گو با البیان می‌گوید: هیچ‌کس بدون پشت سرگذاشتن سختی‌ها و با ناامیدی به موفقیت نمی‌رسد و انسان با اراده قوی هرگز خودش را ناامید و شکست‌خورده احساس نمی‌کند.

ماریا نیز معتقد است کسی که تلاش می‌کند و بیشتر سختی می‌کشد، طعم و لذت موفقیت را می‌چشد و شخصی هم که سختی‌ها را پشت سر نگذارد، طعم موفقیت را نخواهد چشید و زندگی ملال آور، خسته‌کننده‌ و بی‌تحرکی خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha