اهدای قرآن نفیس الجزایری به مسجدالاقصی
کد خبر: 4107536
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳

اهدای قرآن نفیس الجزایری به مسجدالاقصی

وزیر امور مجاهدین و پیشکسوتان الجزایر یک نسخه نفیس از قرآن کریم را به مسجدالاقصی اهدا کرد.

اهدای قرآن نفیس الجزایر به مقامات فلسطینی

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری روزنامه‌نگاران فلسطین، العید ربیقه، یک نسخه نفیس از قرآن کریم را به مسجدالاقصی اهدا کرد.

شیخ محمد حسین، مفتی اعظم قدس و سرزمین‌های فلسطینی و احمد الرویضی، مشاور دفتر رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی در امور قدس، این نسخه از قرآن کریم را به شیخ عمر الکسوانی، متولی مسجدالاقصی تقدیم کردند.

مفتی قدس با ابراز مباهات خود به برادران الجزایری، از خداوند متعال خواست که این کتاب شریف برای همه به ویژه قاریانی که به مسجد مبارک الاقصی مشرف می‌شوند، مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

الکسوانی به نوبه خود گفت: قرآن کریم بزرگترین هدیه در نزد خداوند متعال است و از وزیر امور مجاهدان و پیشکسوتان الجزایر به خاطر این هدیه و همچنین از جمهوری الجزایر به دلیل مواضع شریف این کشور در قبال آرمان فلسطین و ایستادگی در کنار مردم فلسطین و قدس شریف تشکر و قدردانی می‌کنیم.

الجزایر همواره یکی از مهم‌ترین حامیان آرمان فلسطین در میان کشورهای عربی بوده است و در سال‌های اخیر نیز بر شدت تلاش‌های خود به منظور تحقق این آرمان افزوده است. این کشور امسال میزبان نشست گروه‌های مختلف فلسطینی به منظور کنار گذاشتن اختلافات و اتخاذ موضع واحد بود. از سویی الجزایر همواره یکی از مهم‌ترین مخالفان عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بوده و ورزشکاران این کشور نیز بارها در میدان‌های بین‌المللی از مواجهه با ورزشکاران صهیونیست خودداری کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha