بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی توسط مجمع علمای مسلمان لبنان
کد خبر: 4113718
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲

بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی توسط مجمع علمای مسلمان لبنان

مجمع علمای مسلمان لبنان نشستی را با حضور سفیر ایران در بیروت و به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از العهد، مجمع علمای مسلمان لبنان، امروز سه‌شنبه میزبان یک نشست به مناسبت سومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس بود که با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران و مقامات حزب‌الله برگزار شد.

مجتبی امانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت طی سخنانی در جریان این نشست اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی روح مقاومت را در قلب مجاهدین دمید.

وی بیان کرد: وضعیت امروز رژیم صهیونیستی و آمریکا از هر زمان دیگری دشوارتر است.

شیخ غازی حنینه، رئیس هیئت امنای مجمع علمای مسلمان لبنان نیز در این نشست خاطرنشان کرد: غرب نتوانست جمهوری اسلامی ایران را از اصول ثابت خود منحرف کند.

وی افزود: رهبری برای مسلمانان یک حرکت روزانه در زندگی شخصی و عمومی است.

ابراهیم امین السید، رئیس شورای سیاسی جنبش حزب‌الله لبنان هم در سخنانی به همین مناسبت گفت: اهمیت حاج قاسم در این است که او پشتیبان مستضعفان، مظلومان و مجاهدین بود.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی هر بار به سربازان خود اینگونه القا می‌کرد که آن‌ها فرمانده هستند و پیروزی اسلام و قرآن را می‌خواست.

السید ادامه داد: شهید ابومهدی المهندس برادر، سایه و وابسته سردار شهید قاسم سلیمانی بود و در مأموریت‌های سخت همراه او بود.

انتهای پیام
captcha