برنامه روز سوم چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4114724
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱

برنامه روز سوم چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن

رقابت‌های چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن امروز 25 دی وارد روز سوم می‌شود و شاهد رقابت قاریان و حافظان قرآن در رشته‌های حفظ کل و بیست جزء قرآن و قرائت تحقیق و ترتیل خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا به خوزستان، سومین روز از رقابت‌ها، ساعت 14:45 با قرائت قاری افتخاری آغاز می‌شود. سپس به مانند روزهای پیشین حافطان کل قرآن مسابقات را آغاز می‌کنند. در این بخش، میلاد عاشقی از آذربایجان شرقی، نوید رزم‌جو از خراسان رضوی، علی غلام‌آزاد از زنجان، محمدرضا احمدی از قم، علی مستشاری‌راد از تهران و حسین خانی‌بیدگلی از اصفهان به سوالات مطروحه از سوی هیئت داوران پاسخ می‌دهند.

سپس از ساعت 16:54 مسابقات در رشته قرائت تحقیق آغاز می‌شود. در این بخش محسن سفیدیان از سمنان، سیدجاسم موسوی از خوزستان، علی خوشنود از تهران، سیدرضا نجیبی از فارس، حمید صفدری از خراسان رضوی و سیدمصطفی حسینی از قزوین به قرائت می‌پردازند.

از ساعت 19:12 رقابت‌های ترتیل آغاز می‌شود و در ابتدا محمد محمدی از مرکزی به قرائت می‌پردازد و سپس نوبت به تلاوت سیدصادق کاظمی از قم، محمد عربان از تهران، حسین عزیزی از البرز و مجتبی قدبیگی از تهران می‌رسد.

آخرین بخش نیز مربوط به رشته حفظ بیست جزء قرآن است. در این بخش که از ساعت 20:22 آغاز می‌شود، هادی تکیه از تهران، حمیدرضا صافی از قم و حسن جعفرپور از گیلان به اجرای برنامه می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha