انعقاد تفاهم‌نامه میان صدا و سیما و بنیاد صحیفه سجادیه آذربایجان شرقی
کد خبر: 4124625
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱

انعقاد تفاهم‌نامه میان صدا و سیما و بنیاد صحیفه سجادیه آذربایجان شرقی

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی آذربایجان شرقی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین صدا و سیمای مرکز این استان و بنیاد صحیفه سجادیه خبر داد.

علی اصل هاشمیعلی اصل هاشمی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت استان آذربایجان شرقی و نماینده بنیاد صحیفه سجادیه این استان در گفت‌وگو با ایکنا، از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین صدا و سیمای مرکز این استان و بنیاد صحیفه سجادیه استان، به‌مناسبت روز ملی صحیفه سجادیه خبر داد.

وی افزود: این تفاهم‌نامه با هدف تلاش بیش از پیش جهت ارتقای فرهنگ عمومی و حل مشکلات اجتماعی موجود و مبارزه با تهاجم فرهنگی به امضا رسید.

اصل هاشمی با اشاره به مفاد این تفاهم‌نامه گفت: تولید برنامه‌های رسانه‌ای متناسب با ذائقه نسل جوان در راستای انتقال مفاهیم صحیفه سجادیه، ترویج محتوای معنوی صحیفه سجادیه از طریق تولید محتواهای رسانه‌ای از قبیل کلیپ، انیمیشن، تله فیلم، ساختارهای ترکیبی و میزگرد، همکاری در برگزاری همایش‌ها و سخنرانی‌ها با محتوای صحیفه سجادیه، همکاری در برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با موضوع صحیفه سجادیه و همکاری در تولید برنامه مناسبتی با محتوای صحیفه سجادیه از مهم‌ترین مفاد این تفاهم‌نامه هستند.

وی عنوان کرد: هر کدام از طرفین تعهداتی را در این زمینه برعهده گرفتند که از آن جمله می‌توان به اطلاع‌رسانی برنامه‌های صحیفه سجادیه، طراحی و تولید مسابقات رادیویی و تلویزیونی، تولید محتوا برای تعمیق مفاهیم صحیفه سجادیه، تهیه متون و عناوین مناسب رسانه‌ای، تأمین کارشناس برنامه‌ها با موضوع صحیفه سجادیه و ... اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha