کاروان قرآنی انقلاب ویژه مساجد و محافل چهاردانگه تشکیل شد
کد خبر: 4118259
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

کاروان قرآنی انقلاب ویژه مساجد و محافل چهاردانگه تشکیل شد

مدیر دارالقرآن دفتر امام جمعه شهر چهاردانگه از اجرای محافل قرآنی در ایام دهه فجر با عنوان «کاروان قرآنی انقلاب» خبر داد.

کاروان قرآنی انقلاب در شهرچهاردانگهاسلام بی‌غم، مدیر دارالقرآن شهر چهاردانگه در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: به مناسبت طلیعه چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی کاروان قرآنی انقلاب  در شهر چهاردانگه راه‌اندازی می‌شود و به اجرای محافل قرآن می‌پردازند.

وی با اشاره به حضور چهره‌های ممتاز و بین‌المللی قرآن در اجرای این محافل اظهار کرد: این برنامه از چهارشنبه، 12 بهمن‌ماه با حضور در مساجد 10گانه و پایگاه‌های بسیج شهر چهاردانگه اجرا می‌شود.

بی‌غم با اشاره به اینکه نخستین ایستگاه این کاروان قرآنی انقلاب در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرک گلشهر است، اضافه کرد: احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی، محمد عبادی، حافظ کل قرآن، وحید خزایی، دارنده رتبه نخست دانشجویان جهان اسلام، محمد کاظمی، قاری و حافظ کل قرآن، حمید شاهبداغی، حافظ کل قرآن، حمید رحیمی، محسن قاسمی و رسول تمجید از جمله قاریان ممتاز این کاروان قرآنی هستند.

وی با تأکید بر اینکه کاروان قرآنی انقلاب به همت دارالقرآن المهدی(ع) وابسته به دفتر امام جمعه شهر چهاردانگه و با همکاری ائمه جماعت و امور فرهنگی و بسیج مساجد شهر چهاردانگه در ایام دهه فجر برگزار می‌شود، تصریح کرد: اهدا جوایز به حافظان خردسال محافل و برگزاری مسابقه از دیگر برنامه‌های این محافل در ایام دهه فجر است.

یادآور می‌شود، دارالقرآن المهدی(عج) در چهاردانگه، خیابان شهید باهنر(افشین)، جنب آتش‌نشانی قرار دارد.

انتهای پیام
captcha