تکریم نفر دوم مسابقات بین‌المللی قرآن قطر در عراق + عکس
کد خبر: 4126035
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

تکریم نفر دوم مسابقات بین‌المللی قرآن قطر در عراق + عکس

اسامه کربلایی، قاری آستان حسینی و نفر دوم ششمین مسابقات بین‌المللی قرآن «جایزه کتارا» در قطر در محفل انس با قرآن «عرش تلاوت» در کربلا تجلیل شد.

به گزارش ایکنا از عراق، این مراسم عصر جمعه، 12 اسفند طی فعالیت‌های محفل هفتگی عرش تلاوت و به همت مرکز پروژه‌های قرآنی مجمع علمی قرآن وابسته به آستان عباسی برگزار شد و مشتاق علی، رئیس این مجمع و «لواء عبدالحسن»، معاون وی در آن حضور یافتند.

این برنامه در صحن حرم مطهر عباسی برگزار شد و کارکنان مرکز پروژه‌های قرآنی آستان عباسی، هیئت جوانان «الزهرا» از منطقه «تازه خورماتو» استان کرکوک و گروهی از زائران از حاضران در مراسم بودند.

در این محفل قاریان آستان‌های حسینی و عباسی از جمله استاد «لیث العبیدی» به تلاوت قرآن پرداختند و در ادامه تلاوت جمعی قرآن از سوی دانش‌آموزان و اعضای طرح ملی «امیرالقراء» اجرا شد.

همچنین اسامه کربلایی آیاتی از قرآن کریم تلاوت کرد که مورد استقبال حاضران قرار گرفت و «حیدر محسن البزونی» به شیوه عراقی اصیل به تلاوت قرآن پرداخت، تلاوت «محمد عبدالکریم بیرق‌دار» از هیئت «الزهرا» تازه خورماتو پایان‌بخش این مراسم بود.

بنا بر این گزارش، حسنین الجزایری، مجری این برنامه بود و این مراسم از شبکه ماهواره‌ای «الکفیل» آستان مقدس عباسی به صورت زنده پخش شد.

انتهای پیام
captcha