مرکز آموزش قرآن استاد نعینع افتتاح می‌شود
کد خبر: 4139375
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
در مسجد امام حسین(ع) قاهره؛

مرکز آموزش قرآن استاد نعینع افتتاح می‌شود

وزارت اوقاف مصر از افتتاح مرکز تلاوت قرآن استاد نعینع به عنوان نخستین مرکز تلاوت قرآن کریم در مسجد امام حسین(ع) قاهره خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از الشروق، وزارت اوقاف مصر اعلام کرد: مرکز قرائت قرآن کریم استاد نعینع به عنوان اولین مرکز تلاوت قرآن کریم در مسجد امام حسین(ع) قاهره چهارشنبه، 20 اردیبشهت افتتاح خواهد شد.

در این مرکز جلسات آموزشی تلاوت قرآن کریم هر هفته روزهای شنبه و چهارشنبه بعد از نماز ظهر از سوی دکتر احمد نعینع، قاری مشهور مصری برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود. به افرادی که در این جلسات شرکت و قرآن را ختم کنند یا آنکه به مدت 6 ماه در این جلسات حضور یابند و در آزمون مهارت تلاوت از سوی استاد و کمیته ناظر در اداره کل تلاوت وزارت اوقاف موفق شوند، اجازه تلاوت قرآن با ذکر نام قاری استاد اعطا خواهد شد.

از سویی دیگر کمیته رسانه شورای عالی امور اسلامی وزارت اوقاف مصر موضوع چهارمین همایش این شورا را با عنوان «فضای مجازی و ابزارهای نوین گفتمان دینی: از استفاده معقول تا انحراف» تصویب کرد.

این همایش شامل موضوعات لزوم استفاده از فضای مجازی به عنوان ضرورت عصر، ابزارهای جدید و تأثیر آنها در مواجهه با گفتمان دینی، فتوای الکترونیک، تدریس و آموزش از راه دور و استفاده غیرمعقول از فضای مجازی در زمینه‌های تدریس و تبلیغ گفتمان دینی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha